ProAce
Master Elektronicus
Hallo mede High Flowers!
Voor mijn site en voor mijn build logs ben ik op zoek naar een mooi logo.
Nu ben ik zelf niet handig met photoshop etc en wil het daarom graag aan jullie over laten.
Laat je ons het werk doen?
Ja dat klopt, zelf kan ik het niet en ik denk dat jullie iets moois kunnen maken.
Natuurlijk niet voor niks, de beste inzending krijgt 1 witte ledstrip die ik zelf gemaakt heb en die eerder door Sw333t gedistribueerd werd.
Moet het ook nog ergens aan voldoen?
Ja, het liefst een zo strak mogelijk thema.
En aangeleverd in een hoge resolutie (720p - HD breedbeeld) zodat het logo scherp blijft.
Mijn gebruikersnaam zie ik er ook graag in verwerkt en ik wil af van deze kaart
Het is voor mijn nieuwe site waar ik mijn build logs bij ga houden en het gaat gebruikt worden als avatar. Het kleurschema van de site is zwart-wit
Voor de rest sta je vrij in je ontwerp.
Voor de hele enthousiastelingen beperk ik de bijdrages tot 2 per persoon.
Dus heb jij zin om iets te maken en kun jij wel een echt kwaliteits led strip gebruiken?
Doe dan mee, en post je frutsel hieronder in het topic.
Dit loopt tot 29-05-2014, de winnaar heeft dan binnen een week de led strip in huis.
Groet
Yorick aka ProAce!
Voor mijn site en voor mijn build logs ben ik op zoek naar een mooi logo.
Nu ben ik zelf niet handig met photoshop etc en wil het daarom graag aan jullie over laten.
Laat je ons het werk doen?
Ja dat klopt, zelf kan ik het niet en ik denk dat jullie iets moois kunnen maken.
Natuurlijk niet voor niks, de beste inzending krijgt 1 witte ledstrip die ik zelf gemaakt heb en die eerder door Sw333t gedistribueerd werd.
Moet het ook nog ergens aan voldoen?
Ja, het liefst een zo strak mogelijk thema.
En aangeleverd in een hoge resolutie (720p - HD breedbeeld) zodat het logo scherp blijft.
Mijn gebruikersnaam zie ik er ook graag in verwerkt en ik wil af van deze kaart
Het is voor mijn nieuwe site waar ik mijn build logs bij ga houden en het gaat gebruikt worden als avatar. Het kleurschema van de site is zwart-wit
Voor de rest sta je vrij in je ontwerp.
Voor de hele enthousiastelingen beperk ik de bijdrages tot 2 per persoon.
Dus heb jij zin om iets te maken en kun jij wel een echt kwaliteits led strip gebruiken?
Doe dan mee, en post je frutsel hieronder in het topic.
Dit loopt tot 29-05-2014, de winnaar heeft dan binnen een week de led strip in huis.
Groet
Yorick aka ProAce!
Laatst bewerkt: