heyz, ik dacht post een topic met een andere lan-party waar ik wel naartoe kan gaan met beetje geluk
Times-lan is een "seizoenenlan" anders gezegd, elk seizoen is er zo'n beetje een lan.
ze heten dan ook:
cool-lan (in maart 2009)
hot-lan
micro-lan
Waar en wanneer?
* vrijdag 13 maart 18:00 tot zondag 15 maart 18:00
* Sporthal Strijthagen, Hofstraat 7 6372 XC Landgraaf
* Maximaal 300 bezoekers
* Entree: €23,13 tot 30 september, €28,13 t/m 8 maart, aan de deur en na 8 maart: €33,13
* Minimumleeftijd: 14 jaar. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt, personen jonger dan 14 jaar zullen aan de ingang worden geweigerd zonder teruggave van entreegelden. Er geldt dus ook een identificatieplicht!
Wat bieden wij?
* Een kwalitatief zeer goed netwerk. Dit zal door Rent-a-Lan geleverd worden
* Een stabiele stroomvoorziening
* Een aparte plaats waar kostenloos eigen servers geplaatst kunnen worden, zowel 100Mbit UTP als Gigabit UTP
* Een kantine met alles wat een LAN-gamer nodig heeft: friet, frikandellen, kroketten, hamburgers, tosti's, pizza, shoarma enz. Ook alcohol is hier te verkrijgen. Alles wordt tegen redelijke prijzen aangeboden en de kantine zal vrijwel de hele dag geopend zijn
* Een ruime parkeerplaats met toezicht *, apparatuur uitladen naast de deur is mogelijk
* Een afgeschermd slaapgedeelte
* Douches
* Een relax-ruimte
* Mogelijkheden voor clans/vrienden om bij elkaar te zitten
* Een zaal zonder invallend zonlicht
* Een goede toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers *
bij deze lan is zo goed als altijd internetverbinding ter plaatse ende entree is niet duur. hoe eerder je betaald hoe goedkoper
ik ben er al een keer geweest en dat was hartstikke gezellig!
deze keer wil ik het graag met jullie delen die ervaring van 2009.
ook zijn er vaak fun-compo's als casewerpen (gooi zo ver mogelijk een kast over het veld)
casemod compo's etc.. de welbekende en redelijk vaak voorkomende onderdelen van een lan zijn ook bij deze lan zeker terug te vinden.
wijthoef en ik (en een maat van mij) willen al gaan wie gaat er mee?
grt Strav