Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
$%#%#$^#$%@#@$@ zie net dat de betaling in de verzendlijst stond maar neit verzonden.Nu als nog gedaan en de mannen van de org een mail gestuurd met uitleg en screenshots van de betaling.Colossus houd aub voor mij een plaats bezet, zou echt lelijk zijn als ik uit de boot val./me valt op zijn knieën en smeekt the party 8 + colossus om vergiffenisedit: reactie van de orgHallo Jan, Voor Highflow hebben we voldoende plaatsen bij elkaar beschikbaar,zodra je betaling verwerkt is (kan pas als de betaling bij ons binnenis) kan je een plaats bij de groep kiezen (of mij even mailen, danplaats ik je alsnog). Met vriendelijke groet, Herman Ronk (Neo)The PartyOrganisatie
$%#%#$^#$%@#@$@ zie net dat de betaling in de verzendlijst stond maar neit verzonden.
Nu als nog gedaan en de mannen van de org een mail gestuurd met uitleg en screenshots van de betaling.
Colossus houd aub voor mij een plaats bezet, zou echt lelijk zijn als ik uit de boot val.
/me valt op zijn knieën en smeekt the party 8 + colossus om vergiffenis
edit: reactie van de org
Hallo Jan,
Voor Highflow hebben we voldoende plaatsen bij elkaar beschikbaar,
zodra je betaling verwerkt is (kan pas als de betaling bij ons binnen
is) kan je een plaats bij de groep kiezen (of mij even mailen, dan
plaats ik je alsnog).
Met vriendelijke groet,
Herman Ronk (Neo)
The Party
Organisatie