Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
k vind mijn plaats die k heb gekregen kut op energylan, net met de twee duurste setups van heel de lan, zit k nog net aan de deur ook zekers op het hoekje verdomme !!!!
we zullen zien morgen hoe en wat zekers? ga toch meer met LN² bezig zijn, me Core i7tje ga da aan tafel staan waarschijnlijk ter demo, mits k nie kan benchen met de TEC cooling erop.
En heb momenteel geen game om te spelen, want me Farcry2 doet t niet helaas.
Haha zal zeker veel foto's gaan schieten, ik zal morgen een Energy Lan verslag
aanmaken en degene die gaan zullen zeker jullie op de hoogte houden :106:
Is er trouwens ook ergens een kluisje/locker ofzo?
wil me camera enzo wel mee nemen .. mja, als een groot deel slaapt kan ik hem niet in de gaten houden
En er is zeker geen (langzamer) draadloos netwerk ofwel? xD
Is er trouwens ook ergens een kluisje/locker ofzo?
wil me camera enzo wel mee nemen .. mja, als een groot deel slaapt kan ik hem niet in de gaten houden
En er is zeker geen (langzamer) draadloos netwerk ofwel? xD
als ik ga slapen neem ik altijd al mijn kostbare spullen mee en leg ik heel dicht bij me, en het zal wel stikke donker zijn in de slaapzaal dus als iemand spullen wilt jatten zal die met een zaklamp aan moeten komen en dan word je wel wakker.
ps:
gaan alle highflowers een beetje bij elkaar pitten?
ik heb voor 11 euro per stuk 2 grote 2 persoonsluchtbedden gehaald van die hele dikke,
1 voor mij en 1 voor Xel.
vorige lan kon ik bijna nie in slaap komen dus was ik een beetje aan het kloten met die maten van me die wel probeerde te slapen daar heb ik deze foto gemaakt