• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wie gaat er mee naar Energy lan?

Onder voorbehoud kan je mee, ik ga even mijn best doen om te kijken of ik de
Jeep kan lenen. Ik zal je vroegtijdig laten weten of je mee kan of niet, het zou
jammer zijn als je niet mee zou kunnen.
 
Energy LAN zit nog niet vol. Mensen schrijven zich in en betalen pas laat. De laatste 2 maanden begint het vaak pas te lopen. Want zeg zelf. 4 maanden voor een evenement weet je ook nog niet of je gaat. En nu zit je 7 week voor het evenement en dan begint het vaak te lopen met inschrijvingen en betalingen.

Na betaling kun je pas een plek kiezen op de plattegrond. Er is nog genoeg plek en bij elkaar zitten is nog zeker mogelijk. Betaal je in de maand januari dan maak je ook nog eens kans op 4gb crucial geheugen !
 
Energy LAN zit nog niet vol. Mensen schrijven zich in en betalen pas laat. De laatste 2 maanden begint het vaak pas te lopen. Want zeg zelf. 4 maanden voor een evenement weet je ook nog niet of je gaat. En nu zit je 7 week voor het evenement en dan begint het vaak te lopen met inschrijvingen en betalingen.

Na betaling kun je pas een plek kiezen op de plattegrond. Er is nog genoeg plek en bij elkaar zitten is nog zeker mogelijk. Betaal je in de maand januari dan maak je ook nog eens kans op 4gb crucial geheugen !


wat ben ik blij dat ik ook pas in januari kan betalen dan :p
hopelijk win ik dan eens want op regroup heb ik nooit wat gewonnen :( :p

mar energy lan heeft dus wel een beetje dezelfde opzet als regroup?
 
Alcohol en drugs
Drugs is verboden op het evenement. De organisatie en de beveiliging heef het recht hierop te controleren op het evenement en bij binnenkomst. Bij overtreding volgt uitsluiting van het evenement. Alcohol is toegestaan maar ken je grenzen. Bij overmatig en hinderlijk gebruik heeft de organisatie het recht de deelnemer te verwijderen van het evenement, zonder teruggave van de entreeprijs.


Roken
Roken is niet toegestaan. Roken is toegestaan op de daarvoor aangegeven plekken.
Roken in aparte ruimte en alcohol ''binnen je eigen grenzen'' :033:
 
Laatst bewerkt:
gelukkig kunnen we binnen roken dan, hoeven we iig geen kou de lijden buiten.

@ johnnyz we hoeven niet zelf in te schrijven volgens mij deed wouter dat, zover ik dat gelezen heb in de start post
 
met spijt zal ik moeten meedelen dat ik niet op de lan zal kunnen aanwezig zijn. Ik heb namelijk nog niet alle onderdelen binnen van mijn nieuwe kast. En ik heb geen zin om met een halve pc naar een lan te gaan. Zeker niet als het 4u rijden is :D
 
met spijt zal ik moeten meedelen dat ik niet op de lan zal kunnen aanwezig zijn. Ik heb namelijk nog niet alle onderdelen binnen van mijn nieuwe kast. En ik heb geen zin om met een halve pc naar een lan te gaan. Zeker niet als het 4u rijden is :D

het is pas in februari he of heb je het dan nog niet binnen? :p



nog een nuttige tip:
vergeet je spellen niet mee te nemen, ik was dat wel vergeten de allereerste lan maar gelukkig speelde ik bijna alleen maar counter strike
 
Laatst bewerkt:
Na betaling kun je pas een plek kiezen op de plattegrond. Er is nog genoeg plek en bij elkaar zitten is nog zeker mogelijk. Betaal je in de maand januari dan maak je ook nog eens kans op 4gb crucial geheugen !

Dus met ander woorden kan ik beter in Januari betalen?

Mij maakt het niet uit, alleen dat het me we leuk lijkt als de Highflowers bij
elkaar zitten? Kan jij dat dan aangeven, heb dan geen idee waar iedereen zit?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Wie gaat er mee naar beneluxGamingLan? Gaming 0
Source Nieuwjaarsduik, wie gaat hem doen :D Nieuws en Sport 6
Wouter Wie gaat er naar The Party 8. Lan Party 234
R yoooo wie is Ricardo nou weer? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Ed Kokke Ed Laat weten wie hij is Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ProAce Wie ontwerpt mijn logo? Algemene Discussies 35
S moederbord beept aan 1 lang stuk!?!? wie helpt? Problemen & Oplossingen 5
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
G Cryo-TEC extreme koeling/Wie helpt me om dit samen te stellen ?! Advies Waterkoeling Setup 6
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
J Wie is jou ultieme bad-guy? Algemene Discussies 20
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
J Wie kan er een VETTE sig voor me maken? Fotografie, Film en Video 27
boefmans beginner: wie helpt mij op weg :-) Advies Waterkoeling Setup 6
hondaygo Wie kan voor mij een Heart-Beat ledje maken? Cases en Modding 5
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
Lqd The Party 9 - Wie OCed mijn pc? Lan Party 16
Freddy Wie vindt je een idool, legende, voorbeeld, rolmodel? Inspirerende personen Algemene Discussies 31
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Deleted_User_Z wie o wie speelt er starcraft 2 ? Gaming 5
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
Wouter Wie ow Wie speelt er WoW? Gaming 171
K wie is Kalmte5 nou weer ?? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
D Zwakte van mijn kant window maken wie kan het voor mij doen ? Cases en Modding 12
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
E Weerstand tussen cclf lamp wie kan me helpen?? Cases en Modding 5
N Wie kan mij helpen met i7 965? Overclocking 52
Wouter Wie gaan er mee naar NetWorkingDay?? Gaming 12
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Freddy Wie wilt de "Phobya CPU 775" reviewen? HighFlow Product Reviews 47
Yil Noctua vs. Thermalright ((wie))? Overige Koeling 3
U wie kan mij helpen? Waterkoeling 4
C Acrylic tube gaat moeilijk in fittings Waterkoeling 1
J Magicool DCP450 gaat niet aan Waterkoeling 2
gerjanlubbers [VERKOCHT] Alles gaat weg, wegens beëindigen hobby! Verkocht 13
Y Nieuwe Bestelling afrekenen gaat niet HighFlow Computer Cooling Shop 2
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J Koning gaat 825.000 euro per jaar verdienen Nieuws en Sport 45

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan