Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onder voorbehoud kan je mee, ik ga even mijn best doen om te kijken of ik de
Jeep kan lenen. Ik zal je vroegtijdig laten weten of je mee kan of niet, het zou
jammer zijn als je niet mee zou kunnen.
Energy LAN zit nog niet vol. Mensen schrijven zich in en betalen pas laat. De laatste 2 maanden begint het vaak pas te lopen. Want zeg zelf. 4 maanden voor een evenement weet je ook nog niet of je gaat. En nu zit je 7 week voor het evenement en dan begint het vaak te lopen met inschrijvingen en betalingen.
Na betaling kun je pas een plek kiezen op de plattegrond. Er is nog genoeg plek en bij elkaar zitten is nog zeker mogelijk. Betaal je in de maand januari dan maak je ook nog eens kans op 4gb crucial geheugen !
Energy LAN zit nog niet vol. Mensen schrijven zich in en betalen pas laat. De laatste 2 maanden begint het vaak pas te lopen. Want zeg zelf. 4 maanden voor een evenement weet je ook nog niet of je gaat. En nu zit je 7 week voor het evenement en dan begint het vaak te lopen met inschrijvingen en betalingen.
Na betaling kun je pas een plek kiezen op de plattegrond. Er is nog genoeg plek en bij elkaar zitten is nog zeker mogelijk. Betaal je in de maand januari dan maak je ook nog eens kans op 4gb crucial geheugen !
Alcohol en drugs
Drugs is verboden op het evenement. De organisatie en de beveiliging heef het recht hierop te controleren op het evenement en bij binnenkomst. Bij overtreding volgt uitsluiting van het evenement. Alcohol is toegestaan maar ken je grenzen. Bij overmatig en hinderlijk gebruik heeft de organisatie het recht de deelnemer te verwijderen van het evenement, zonder teruggave van de entreeprijs.
Roken
Roken is niet toegestaan. Roken is toegestaan op de daarvoor aangegeven plekken.
mooi hoeft johnnyz iig niet naar buiten om te roken want zou toch zo vervelend zijn als die ziek word op een lan he.
ik rook en drink niet dus ik heb dat niet nodig ahum (A)
Tja iedereen kent de regel. Roken in openbare ruimtes, horeca enz enz is niet meer toegestaan. Daarom hebben we een aparte ruimte (binnen) waar gerookt kan worden.
met spijt zal ik moeten meedelen dat ik niet op de lan zal kunnen aanwezig zijn. Ik heb namelijk nog niet alle onderdelen binnen van mijn nieuwe kast. En ik heb geen zin om met een halve pc naar een lan te gaan. Zeker niet als het 4u rijden is
met spijt zal ik moeten meedelen dat ik niet op de lan zal kunnen aanwezig zijn. Ik heb namelijk nog niet alle onderdelen binnen van mijn nieuwe kast. En ik heb geen zin om met een halve pc naar een lan te gaan. Zeker niet als het 4u rijden is
het is pas in februari he of heb je het dan nog niet binnen?
nog een nuttige tip:
vergeet je spellen niet mee te nemen, ik was dat wel vergeten de allereerste lan maar gelukkig speelde ik bijna alleen maar counter strike
Dus met ander woorden kan ik beter in Januari betalen?
Mij maakt het niet uit, alleen dat het me we leuk lijkt als de Highflowers bij
elkaar zitten? Kan jij dat dan aangeven, heb dan geen idee waar iedereen zit?