Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jongens Leuk dat het toch allemaal door gaat en jullie komen. Ik reageer beetje laat deze dagen. PM's lees ik wel in me outlook mail. Maar vergeet te beantwoorden. We zijn namelijk druk bezig met de voorbereidingen. Maar ik zal jullie alle stress besparen. :035: Tot op energy lan
16:00 pas klaar. Damn behoorlijk laat. Wou er dan al zijn..... Zeg maar wanneer ik je kan op halen. Anders moet je er voor zorgen dat je de dag er voor alles klaar zet
16:00 pas klaar. Damn behoorlijk laat. Wou er dan al zijn..... Zeg maar wanneer ik je kan op halen. Anders moet je er voor zorgen dat je de dag er voor alles klaar zet
Makkelijker inderdaad als alles is ingepakt, dan alles snel inladen. Ook ben je 16:00 pas vrij en niet al thuis. Hij kan natuurlijk ook geen 200 rijden met die apparatuur. En als laatst duimen dat er geen file is van mogelijke spitsuur.
Juist. Dag kaarten is kijk en niet gamen. Wij hebben geen dag kaarten voor deelnemers die willen gamen. Dan zul je gewoon een full event kaart moeten kopen van 32,50.
PS: Paintballen. Nee helaas dit jaar niet. We hebben er geen plek meer voor en anders hadden we een stuk van een voetbal veld moeten fixen. Mar jah dan hadden de betalingen iets hoger moeten zijn. Dat zijn dus die extra's.
Oooh jah. Iedereen headset meenemen! Games fm is live aanwezig op energy lan zoals jullie al weten. En je moet gewoon naar Games fm luisteren. Ze geven vette prijzen weg en elke avond heb je night vision. Night vision is een speurtocht midden in de nacht naar super vette prijzen. Zoals een Coolermaster HAF behuizing of een Gigabyte Moederbord.
Goed zow. Wij hebben er ook super veel zin in. Zijn op het moment bezig met alle servers en voorbereidingen. Servers worden geconfigd. Jullie kunnen straks gamen op super hp servers. Zitten 2x dual quad core xeons in. Zijn gloed nieuw servers van onze sponsor DLA ict Doetinchem.
Zonder sponsors geen lan party. Dat is bij elk evenement. Bij grote evenementen zoals muziek evenementen. Worden grote bedragen en vaak sponsored een bedrijf dan financieel heeeeeeeel veel. Zonder sponsors is geen enkel evenement mogelijk. Of tenminste de toegans prijs wordt dan nogal hoog.