Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijk hoe simpel het misschien ook is. Een datum kiezen is een van de moeilijkste dingen die er is. Wij zitten ook met de datums van de hal. En wanneer je het ook geeft. Er is altijd wel wat.
Dan is het ook zo. Dat je zelf voor 99,9 procent verantwoordelijk bent dat het een leuke lan wordt . En volgens mij is dat bij jullie ook zo. Als je er super veel zin in hebt en zelf veel gezelligheid maakt. Dan is het gewoon super. En je moet ook begrijpen dat Energy LAN niet al die dingen kan bieden van Regroup of een andere lan party. We proberen het natuurlijk wel.
Ik kom op zondag wel een poosje kijken, neem de pc niet mee, heb vrijdag en zaterdag als werkdag dus 1 dag zou veel te kort zijn, maar ik wil natuurlijk wel met alle Highflow forumleden op de foto he
Iedereen krijgt 1 uur gratis toegang! Wel betaal je bij binnenkomst 10 euro borg. Ben je na 1 uur weer weg dan krijg je dit gehele bedrag weer terug. Als je langer blijft, vragen we 5 euro per dag aan entree. Je krijgt dan bij het verlaten van het evenement 5 euro van de borg terug. Ook kun je direct voor 5 euro een dag kaart kopen.