Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom zie ik nou een comedy achtig iets voor me met..
Jij al uit het raam hangend je ding doen en je voet die uitglijd op het gaspandaal en jij al fappend door rood geflits wordt.
Nog maar 4 weken en dan barst Energy LAN los. Heb jij er ook zal zo'n zin in ?
Om mee te kunnen doen aan deze geweldige LAN Party. Moet je natuurlijk een inschrijving doen maar ook betalen. Vergeet niet te betalen! Betaal je in januari? Dan maak je kans op een crucial geheugen set van 4gb. Maar er is meer. In samenwerking met Xigmatek, geven we nog een prijs weg. Als jij in de maand januari betaald maak je kans op een geheugen kit. Maar ook op een Xigmatek NRP 850 watt voeding!
Maar dat is nog niet alles. Betaal jij voor 8 februari 2009. Dan kun je ook nog kans maken op een Xigmatek Achilles cpu koeler. Alle deelnemers die betaal hebben maken automatische kans op deze prijs. Dus waar wachte je op! Deelnemers die in de prijzen vallen krijgen automatische bericht van Crucial of Xigmatek.
Tot op Energy LAN 2009.
Met vriendelijke groet,
Organisatie Energy LAN Events
Spam box..... Energy lan mail in je spambox. Foei toch. :066:
Maar ik moet weer aan rare dingen denken. Maar dat auto fappen...... Doe dat maar lekker in den haag. :027: En absoluut niet in de achterhoek. Moet er niet aan denken dat het hier in het nieuws komt. :035: