• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Whats up!

AceBaran

Junior Member
Hallo iedereen,

Ik ben Baran, 40 jaar woon in schiedam en werk bij een ingenieursbureau als inspecteur.

Ik game al sinds de philips 2000 met als eerste game pong ! :)
Later commodore amiga enz enz

Me eerste online shooter was wolfenstein (RTCW)
Zat in een Europese top team, werden gesponsord enz enz..
Behoorlijke tijd competitie gespeeld.. maar na een tijdje ging het vervelen

Toen kwam guild wars.. zat een tijdje in de koreaanse guild Warmachine
IK HAD EEN GOUDEN CAPE :eek:

Laatste tijd ben ik me cp aan het pushen, kwa benchen houd het echter op op air.. dus nu is de stap gezet naar WC..

Ik ben een paar dagen aan het forumen hier, en ik vind het gezellig dus ik dacht ga me voorstellen, is wel zo netjes...



Me pc




Met me zoon in het kralings bos..

Take care !
 
Hey Baran, welkom op het forum.

Je bent niet de enige uit die buurt. Ik ben ook vaak in Schiedam en wie weet komt Freddy wel in de Spaanse polder met zn shop.

Ik ben benieuwd naar je bouwsel.
 
Welkom op het forum... veel succes met de waterkoeling die je besteld hebt :023:
Maar pasop... eenmaal begonnen kom je er nooit meer van af......

Bedankt Kerensky.. daar ben ik wel bang voor ja !

Welkom op het forum, veel lees en type plezier.

Jouw waterkoelingset is al jouw kant op gegaan, moet morgen aankomen.
Dat wordt weer lekker knutselen! :)

Tnx, ik zag het op de tracking.. ik hoop dat ik er dit weekend tijd voor heb.. ik ben me trap aan het renoveren, jemig waar ben ik aan begonnen zeg.. ik geloof dat de vorige bewoner korting op nietjes had die dag dat hij het trap kleed zette, gewoon 30 tot 40 nietjes per trede pfff en dan nog 3 lagen verf.. wat een mongool !

Hey Baran, welkom op het forum.
Je bent niet de enige uit die buurt. Ik ben ook vaak in Schiedam en wie weet komt Freddy wel in de Spaanse polder met zn shop.
Ik ben benieuwd naar je bouwsel.

Tnx man, Ik ben ook benieuwd, helemaal hoeveel me temp gaat zakken !!
 
Hoi...

Gouden cape foto .. Nee :/ maar het is echt waar :p

Hardware : rampage 2 extreme - i7 965 XE - Dominator GT 2000 CL7 - Intel X-M25 160 G2 - Tagan 1100 watt

Ik had 2 GTX295, heb er 1 verkocht (geld nodig voor watercooling :)
 
Grijnszz je wordt bedankt.
Nu denk ik telkens aan een gouden cape als ik jouw naam zie staan hahaha

Back OT:
dat is zeker niet verkeerd. Echt leuke hardware. :003:
Bevalt die Tagan? Dat is toch zo een met van die lichtjes erop ?
Ik las namelijk op internet dat ze wel eens electrische schokken willen afgeven.
 
Jij bedoelt de piperock, nee ik heb er een zonder lichtjes..

Tot nu toe bevalt die goed.. Tis wel beetje overkill 1100 watt maar ik ga alvast sparen voor de nieuwe nvidia kaarten.. dan zal ik de watts zeker nodig hebben..
 
Terug
Bovenaan