Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The XSPC 120mm had has been stripped from it's paint and sanded. The other radiator is a TFC240 which I have stripped as well, I've painted the fan mount thingies in a goldish colour.
Haha thnx, morgen mijn laatste 2 examens, daarna gaat de dremel in de case en zal ik nog wat aanpassingen aan de waterkoeling maken. Ook nog wat kleine dingetjes als sleeven enzo komt dan ook...
Interesse in 4x 1gig OCZ FlexXLC 1200 Mhz Ram? Snelste DDR2 ram op de markt (ooit). ik had een GA X48-DQ6, maar de bios door een flash verneukt.
heb nu de GA X48T-DQ6 dus heb ddr 3 mem gekocht. dus heb ze liggen voor een eventuele verkoop als je ze wilt.
Update...eindelijk mijn sloeber s775 setup eruit en Intel i7 875k, Asus Maximus III Formula + EK acetal fullcover en Corsair Vengeance 8GB 1600MHz er voor in de plaats.