The_Saviour# Deus Ex Machina 9 april 2011 #21 hihi inderdaad, alleen jammer dat die TFC niet 1 kleur heeft, maarja .
JeanPaul Bros Family 10 april 2011 #23 Ziet er al goed uit ! zou alleen je window cut wat groter doen , je vergeet dat de case bijna zoon 70 cm hoog is ^^. Ga je nog de Rads polijsten of meer shiny maken ? En ik PERSOONLIJK vind de fittingen nu niet echt mooi mischien zwart likje geven ?
Ziet er al goed uit ! zou alleen je window cut wat groter doen , je vergeet dat de case bijna zoon 70 cm hoog is ^^. Ga je nog de Rads polijsten of meer shiny maken ? En ik PERSOONLIJK vind de fittingen nu niet echt mooi mischien zwart likje geven ?
JeanPaul Bros Family 10 april 2011 #25 k.3nny zei: Komen koperen fittingen op Klik om te vergroten... beter
The_Saviour# Deus Ex Machina 10 april 2011 #26 k.3nny zei: Komen koperen fittingen op Klik om te vergroten... Inderdaad, hopelijk komt Alphacool snel met koperen 1/2 ID schroeffittingen . De windows worden 32cm hoog en 26/10 cm breed.
k.3nny zei: Komen koperen fittingen op Klik om te vergroten... Inderdaad, hopelijk komt Alphacool snel met koperen 1/2 ID schroeffittingen . De windows worden 32cm hoog en 26/10 cm breed.
C CrizCroz Junior Member 10 april 2011 #27 window zou ik niet te groot maken alleen voor zicht op de mobo de rest is toch voeding en aqua spul
The_Saviour# Deus Ex Machina 10 april 2011 #28 Klopt, je ziet dan ook alleen het mobo (grote window) en de tfc240 (kleine window). Uitgetekende windows: Plaatsing van Rads Laatst bewerkt: 10 april 2011
Klopt, je ziet dan ook alleen het mobo (grote window) en de tfc240 (kleine window). Uitgetekende windows: Plaatsing van Rads
chicken New member 13 april 2011 #31 je cpu block zit verkeerd Ontwerp ziet er veelbelovend uit, succes!
The_Saviour# Deus Ex Machina 13 april 2011 #32 het is mijn blockje met am3 mounting, de enige die ik kon vinden .
The_Saviour# Deus Ex Machina 2 mei 2011 #35 die laatste pic was halverwege, dat was het einde van de normale zwarte verf, daarna kwam de metallic zwart .
die laatste pic was halverwege, dat was het einde van de normale zwarte verf, daarna kwam de metallic zwart .
The_Saviour# Deus Ex Machina 2 mei 2011 #36 De front van de case, de mesh heeft een goudkleurtje gekregen.