• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

whappys fatality

ferrenz

Junior Member
WHAPPYS FATALITY

Nu wordt het een keer tijd voor mijn eigen mod. Na vele jaren alleen maar kijken naar andere mods en de build logs bekijken heb ik besloten om toch zelf een te maken. Dus hopen dat ik jullie er een beetje mee kan vermaken en mezelf natuurlijk maar dat zal wel gaan lukken.


Hardware

i7 2600k
asrock fatality p67-gekocht
2x evga gtx 580
corsair 1200ax
corsair dominator gt 2133mhz 8gb
2x ocz vertex2 120gb
coolermaster atcs 840-gekocht

Ben vast nog wel wat vergeten. maar komt er vanzelf bij.
de case en mobo heb ik al de rest ga ik langzamerhand bestellen. Kan gelukkig al bezig met mijn case. Ben ook van plan om een wc koeling er in te maken maar ben nog niet helemaal over uit welke spullen ik ga halen dus daar over komt nog een update.​



Hier alvast een paar updates van mijn mobo en case








Direct maar effe bezig gegaan met mijn zijpaneel. Effe de dremel erin knalle :)






En dan naar een goed anderhalf uurtje dremelen krijg je dit:)




En effe eentje met een a4tje erachter om te zien hoe het staat



De fotos zijn een beetje ruk want zijn genomen met een mobieltje heb nog geen digitale camera
 
Laatst bewerkt:
bedankt iedereen voor de positiefe reacties

wou net beginnen met dremelen maar helaas mijn vriendin moet aant het werk tot vanaaf 10 uur en mag ik op de kleine passen haha
dus dat wordt na tien uur maar effe bezig.
zaterdag morgen effe een aluminium plaat halen en dan kan ik bezig met de binnekant en achterkant en met het mobotray.
 
Zo ik krijg zometeen een 2dehands 360 rad via iemand vlak in de buurt dus kan ik daar alvast effe een plek
voor op zoeken en een beetje wat dingen veranderen ik laat jullie straks meer weten :)
 
plek voor zoeke :p? enige waar 360 past is op top tenzij je binnekant van je case ook wou zage, laat je btw alles vanbinne zo fabriek staal achtig?

ik ga er denk ik wel in zagen want wil toch wel 2x een 360rad plaatsen binnen in en dat gaat ook wel lukken, ik ga alles binnen in veranderen ga eerst alles spuiten in het zwart en dan alles met zwart plexi binnen in bezig dus er gaat nog veel aan veranderen :)
 
Terug
Bovenaan