• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

whappys fatality

KLEINE UPDATE!!!!

Eerst nog effe met de achterkant bezig geweeste en boven in een plaatje gemaakt ter vervanging van de orginele. Zo ziet het er nu uit



En zo zag het eruit.



Hier effe een foto van de spullen wat mij gisteren zijn gebracht.
Het 360 radje en cpu block.



Direct maar effe bezig geweest en het radje er in gehangen:)
Maar vind het radje nog een beetje te dun dus die wordt wel weer vervangen voor een dikkere en dan plaats ik deze aan de voorkant. Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik die ga plaatsen voor in maar dat zal wel goed komen.



Ben er nog niet tevreden over cker niet over de bovenkant. Er zit normaal een uitschijfbaar rooster dus die wordt ook vervangen door zwart plexi of aluminium.
Dit was eerst weer mijn update volgt zo spoedig mogelijk weer een:icon_eyes:
 
KLEINE UPDATE

Vandaag mijn reservior binnen gekregen:p alphacool complex 25
dus direct maar effe paar fotos van genomen.




ben direct ook maar even met het mobo tray bezig gegaan. Heb een stukje uit de vertevegings beugels gehaald lijkt het direct weer een beetje anders:p





Nu nog een beetje super strak afwerken en dan is dat klaar
Morgen mijn pakketje binnen van freddy (3x zwart plexiglas)
dus morgen weer verder met de binnekant:)
 
update

Plexiglas binnen gekregen zaterdag had weinig tijd dus kon niet direct aan de slag.



direct maar weer de beugels eraf gehaald van de mobotray


het plexiglas direct op maat gezaagd voor rond om het moederbord




Ook direct met de zijkant bezig gegaan en die op maat gemaakt





En ook direct maar weer verder met de onder plaat valt over de voeding heen:)






Nog een paar fotos de case met sidepanel er aan:p





Jammer van de slechte kwaliteit van de fotos maar is even niet anders.
Zal proberen vrijdag effe het plexi en de case er goed op te krijgen met zo weinig mogelijk weerspiegeling. En vrijdag ook verder met de zijkanten binnen in en dan alles weer uitelkaar halen en de case zwart spuiten:)
 
Heb de zijkant ook zo goed als klaar nu ben toch nog niet helemaal tevreden dus ben nog aan het nadenken wwat ik er nog aan kan veranderen. Heb nu zon beetje alles nu eerst alles spuiten morgen gaat alles uitelkaar en dan wordt het gespoten. Hier alvast een paar fotos van de zijkant en met het reservior erin (zit nog niet vast) want daar ben ik ook nog niet over uit :p






 
Terug
Bovenaan