Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is wel te draaien maar je moeten wel een aantal speciale handelingen uitvoeren voordat je het OS kan installeren. Heb hem ooit eens op een nieuwsgroep voorbij zien komen maar er zat een boekwerk bij aan cracks die je moest inladen.
Is wel te draaien maar je moeten wel een aantal speciale handelingen uitvoeren voordat je het OS kan installeren. Heb hem ooit eens op een nieuwsgroep voorbij zien komen maar er zat een boekwerk bij aan cracks die je moest inladen.
Nou dat was het eigenlijk, op een nieuwsgroep is er een versie voor de pc te downloaden. Zonder een crack o.i.d zal hij niet op een pc zijn te installeren.
Of je hebt te veel geld over, dan koop je een echte mac LOL
Of je hebt veel geld over, dan koop je een netbook (je hebt ong. 90% compatbility, niet dat het legaal is ofzo )
Of je doet moeite en check Hackint0sh - Powered by vBulletin
Of je hebt te veel geld over, dan koop je een echte mac LOL
Of je hebt veel geld over, dan koop je een netbook (je hebt ong. 90% compatbility, niet dat het legaal is ofzo )
Of je doet moeite en check Hackint0sh - Powered by vBulletin
lol, believe it or not, maar ik heb me dus een macbook pro 15" gekocht...
daarom wilde ik mijn pc ook omtoveren tot een mac OS zodat ik goed kan laten samenwerken al moet ik zeggen dat mac en windows nu ook prima samen kan werken.