D ducatinus New member 29 mei 2023 #1 Momenteel zit er een 2080ti in. Ik heb een asus strix 3090 op het oog. Welk blok heb ik nodig en kan ik het zonder aanpassingen van de leidingen aansluiten? En heb ik alleen een blok nodig of ook nog andere onderdelen. dank voor het advies
Momenteel zit er een 2080ti in. Ik heb een asus strix 3090 op het oog. Welk blok heb ik nodig en kan ik het zonder aanpassingen van de leidingen aansluiten? En heb ik alleen een blok nodig of ook nog andere onderdelen. dank voor het advies
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 29 mei 2023 #2 Fittingen en dat soort zaken hoef je niet te veranderen. Puur voor EK blokken kan je hier kijken: Liquid cooling compatibility list | EKWB
Fittingen en dat soort zaken hoef je niet te veranderen. Puur voor EK blokken kan je hier kijken: Liquid cooling compatibility list | EKWB
D ducatinus New member 29 mei 2023 #3 Das Experiment zei: Fittingen en dat soort zaken hoef je niet te veranderen. Puur voor EK blokken kan je hier kijken: Liquid cooling compatibility list | EKWB Klik om te vergroten... Dank u. En enig idee welk type blok ik nu heb?
Das Experiment zei: Fittingen en dat soort zaken hoef je niet te veranderen. Puur voor EK blokken kan je hier kijken: Liquid cooling compatibility list | EKWB Klik om te vergroten... Dank u. En enig idee welk type blok ik nu heb?