• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

welke tv hebben jullie?

stravinski

Oc-en is a way of life
ik vroeg mij eens af wat voor tv jullie hebben.. en uiteraard of jullie tevreden zijn erover.
ook kun je zeggen welke beamer je hebt voor degene die dat hebben.:040:
ik zelf ben ook langzamerhand aan het kijken voor mijn eigen tv (+-1meter diagonaal).:gek
wat de tv moet hebben:
-Full HD
-100hz
-scart aansluiting
-(2) component aansluiting(ingen)
-vga/dvi aansluiting
-hdmi aansluiting
-moet er strak uitzien en ik hoef geen tv's met dat onzinnige licht erachter...

in de woonkamer hebben we momenteel plasma tv van philips (moooi beeld:D).
 
ik heb de samsung LE-32A552(volgens mij) 32 inch full hd dingetje, ik ben er tevreden over, heb hem nu 8 a 9 maanden schat ik. in combinatie met zo'n HD kastje,
Het is een budget full hd tv, maarja hij doet wat ik er van verwacht had
 
ik heb de JVC LT-42A90 is een 42inch 107cm lcd scherm geen full hd want vind de meerprijs t zeker niet waard met wat je ervoor terug krijgt ;) ik heb er wel een upc digital tv decoder tussen hangen en dat scheelt heeeeeeeeeel veel :)
 
Ikzelf heb op mijn kamer een Sharp bak staan van 70 cm en beneden een full hd sony bravia 40", beide met digitale tv van ziggo.

ok maar ben je tevreden? hoe is het geluid? het beeld? aansluitingen?:026:

ik heb de JVC LT-42A90 is een 42inch 107cm lcd scherm geen full hd want vind de meerprijs t zeker niet waard met wat je ervoor terug krijgt ;) ik heb er wel een upc digital tv decoder tussen hangen en dat scheelt heeeeeeeeeel veel :)

zelf hebben we digitaal tv van ziggo (2 kastjes zelfs) maar ik ga analoog gebruiken hoogstwaarschijnlijk, en aansluiten op computer voor film te kunnen kijken via component... zeg je dat het dan nog steeds moeite waard is om die tv aan te schaffen? en wat is de Full HD versie hiervan?
alvast bedankt:080:
 
pffff patsers....
ik heb een daewoo 15" beeldbuis (die altijd ruis meegeeft) :023:

haha, ik ken je "probleem"...
zelf hebben me bro en ik ook een 15" gehad, die we van grootmoe hadden gekregen toendertijd (3-4 jaar geleden) totdat de knopjes van de tv zelf naar binnen vielen.. ik met mijn handigheid:peace de tv open geschroefd bleek hele chip omgebogen te zijn waar de knopjes op hoorden te zitten.
toen tv maar weggemieterd...

:idee en nu wil ik nieuwe tv, zodat ik met bezoek lekker film kan kijken... of in de late uurtjes lkkr vanuit me bed discovery kan kijken oid:icon_super:
 
ok maar ben je tevreden? hoe is het geluid? het beeld? aansluitingen?:026:


De bak of de Bravia?:D

uiteraard de nieuwere tv (bravia), gezien ik geen "bak" zoals jij het noemt op me kamer wil. en wel om het feit dat "bakken" energievreters zijn, geen HD afspelen, als ze al HD afspelen is het lang niet zo strak als op LCD of Plasma...
daar komt nog eens bij dat ze enorm veel ruimte (die ik al niet veel heb) in beslag nemen!
 
ik kwam deze Samsung LE37A552 tegen..
nja voor die prijs zou ik hem alleen al kopen!:|

FULL HD, alle soorten in en uitgangen zowat... 94cm diagonaal
en als review punt een dikke 9:D

-edit-

blijkt dat deze tv niet meer geleverd wordt:(
 
Laatst bewerkt:
ok maar ben je tevreden? hoe is het geluid? het beeld? aansluitingen?:026:



zelf hebben we digitaal tv van ziggo (2 kastjes zelfs) maar ik ga analoog gebruiken hoogstwaarschijnlijk, en aansluiten op computer voor film te kunnen kijken via component... zeg je dat het dan nog steeds moeite waard is om die tv aan te schaffen? en wat is de Full HD versie hiervan?
alvast bedankt:080:
voor de full hd versie hiervan zal je zelf ff moeten kijken ik heb m nu een jaar en bevalt me prima !! t geluid heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd omdat ik altijd via mn home cinema luister , persoonlijk vind ik uit alle platte tv's oerlelijk geluid komen dus vandaar dat ik ten alle tijden over de versterker draai :033:
 
De Sony KV-21R1D triniton 52cm en 50Hz color tv.

Sony-21-A.jpg
met afstandsbediening
2cp3i54.jpg

^is niet de mijne, maar een marktplaatsplaatje.


Toendertijd voor ƒ1000 nieuw gekocht. :p Hoelang dat geleden is weet ik niet precies meer. Denk al bijna vijftien jaar of zoiets.

art03.gif
 
uiteraard de nieuwere tv (bravia), gezien ik geen "bak" zoals jij het noemt op me kamer wil. en wel om het feit dat "bakken" energievreters zijn, geen HD afspelen, als ze al HD afspelen is het lang niet zo strak als op LCD of Plasma...
daar komt nog eens bij dat ze enorm veel ruimte (die ik al niet veel heb) in beslag nemen!

Whaha oke,
Om precies te zijn hebben wij de sony bravia KDL40D3500:
Sony KDL-40D3500 : Read reviews and compare prices at Ciao.co.uk
ICM een samsung settopbox deze volgensmij
http://img381.imageshack.us/img381/9633/dcbh360rzwartl19jc.jpg
Geluid voor normale avond tv om het zo maar te noemen:icon_fU: is gewoon goed, en voor films hebben we natuurlijk de home-cinema set.
Deze:
Harman/kardon AVR 135 - AV receiver - 6.1 channel AV receiver reviews - CNET Reviews
Links- en rechtsvoor vervangen door Keff boxen.
Ik kan hem helemaal vol open draaien in een kamer van 80m2 zonder dat het geluid er slechter op wordt.
Kortom supergeluid:033:
 
Ik heb sinds een jaar een Sony KDL40W3000 BRAVIA lcd tv. Bevalt echt uitstekend maar ik erger me altijd aan die zwarte balken onder en boven.
Hebben jullie dat nou ook altijd??? Als ik 40" beeld wil moet ik 47" Kopen :S:S:S Belachelijk of doe ik iets verkeerd?
 
Ik heb een phillips ambilight 42 inch.
eerst dacht ik dat dat ambilight gewoon een gimmick was maar,
Na 2 dagen kijken had mn zoontje van 2 mn ambilight uitgezet ik denk wat is er aan de hand het is zo een raar beeld nu .
Ik moest meer concentratie gebruiken om te kijken zonder dat ambilight dus weer aan en niet meer uitgezet erg mooie effecten ook en kost niet vel meer :)
zit ook upscaling op anti artifacts en nog meer opties voor divx xvid enz

Design ook super en veel aansluitingen maar check gewoon in 3 of 4 verschillende winkels en maak dan een conclusie vraag of ze een blue ray speler erop aansluiten en digitale tv en dan normale dan kan je zien wat ze allemaal doen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
wijthoef welke headset hebben jullie? Gaming 23
EJS Welke leds moet ik hebben ? Cases en Modding 2
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan