Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik doe sinds 3 jaar actief mountainbiken,
1e jaar enkel in de zomer en afgelopen 2 jaar in de winter en wegtraining in de zomer.
mijn schatje(ik wacht nog vol spanning tot de eggbeaters 11 binnenkomen)
en met slicks voor conditietraining
verder speel ik nog piano maar dat word ook op "je luie reet" gedaan
Boogschieten: Niet een hele fysieke sport, al bouw je wel sterke rugspieren op.
Wielrennen: Wisselend motivatieniveau door blessures en de hoeveelheid vrije tijd, vroeger vrij intensief. Foto's van een tijd geleden:
Daarnaast begin ik binnenkort weer met een trainingsschema'tje in de sportschool, als deze eindelijk opgeleverd wordt na de verbouwing.
Op dit moment doe ik al 4 jaar fanatiek skeeleren,
Af en toe sta ik wel eens op de schaats.
Voor me conditie zit ik minimaal 2x per week op de fiets. Dit is een hele goeie training voor het skeeleren.
ik doe aan westrijdzwemmen, zo'n 3 tot 4 keer per week minimaal anderhalf uur
vaak in de weekenden ook nog een westrijdje erbij en wat krachttraining voor de spiermassa
1x per week paardrijden (dressuur dus best hard werken)
3x per week (soms 4, soms 2) fitness (half uurtje crosstrainen, buikspierkwartiertje en een uurtje gewichten)
en veel fietsen met de kinderen per bakfiets natuurlijk en met mijn zoon achter een bal aanrennen.
Ben aan t trainen voor n halve marathon, dus loop min 4x per week hard.
Ook om mn basis conditie weer op peil te krijgen, want die is de laatste tijd behoorlijk achteruit gegaan.
Ga daarna beginnen met:
Omdat ik "normaal" fitnessen te statisch/saai vind...
Dit jaar geen (halve) marathon, maar:
1) 10km Ricoh Vestingloop
2) 16km Tilburg Ten Miles
3) 16km Dam tot Damloop
------------------------------------------------------------------
Totaal is ook 42km
Volgend jaar hoop ik Rotterdam te lopen (hou niet zo van door trainen in de wintermaanden...)