• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke speakers set!

Vannos

upgrading.......
Ben redelijk tijdje op zoek naar een goede speaker set. Het is voor mijn Laptop/pc

ik luister vaak Hardstyle, Hardcore, en wat er op lijkt ;)

dus de volgende eisen moet het sowieso hebben:

:Goede hoog en lage tonen ( laag bedoel ik dus 30-40 hz)
:Goede bass
:Makkelijk te bedienen
:Niet te duur niet hoger dan 400€
:Moet een Merk hebben, zoals Logitech, Bose, Creative,
:2 jaar garantie

Wat heb ik al gevonden.

Bose: COMPANION® 5 multimedia luidsprekersysteem
BOSE® - COMPANION® 5 multimedia luidsprekersysteem: Overzicht

Logitech: Z-5500 Digital 5.1 Speaker System
Z-5500 Digital 5.1 Speaker System


ik hoor graag jullie mening en/of ervaring
 
ik ben zelf ook van de hardcore speedcore, ik heb zuilen van b&w (dm305) en een sub van kef (psw2010). mijn advies is ga vooral voor een zware sub die een heldere diepe bas heeft want daar gaat het uiteindelijk om. ik had hiervoor een REL sub en die was minder zwaar en diep (wel beter voor films maar niet voor hardcore ed)maar die heb ik toch maar ingeruild voor een wat waarder exemplaar en heb geen spijt, lekkere dikke bas:023:
 
ik ben zelf ook van de hardcore speedcore, ik heb zuilen van b&w (dm305) en een sub van kef (psw2010). mijn advies is ga vooral voor een zware sub die een heldere diepe bas heeft want daar gaat het uiteindelijk om. ik had hiervoor een REL sub en die was minder zwaar en diep (wel beter voor films maar niet voor hardcore ed)maar die heb ik toch maar ingeruild voor een wat waarder exemplaar en heb geen spijt, lekkere dikke bas:023:

Als vannos een topic maakte met de zelfde eisen, maar dan voor een headset, waar ging jij dan voor?

Luister ook hardcore en hoger
 
ziet er opzich prima uit , je hoort onder de 20 hz toch niet echt veel meer. alleen dat noise canseling heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik je niets over zeggen. wat ook niet onbelangrijk is afwerk kwaliteit aangezien het een gebruiks voorwerp is krijgen ze nogal wat te verduren, een puntje van aandacht misschien.
 
Ik zou zeggen ga voor een z-5500 als je 5.1 wil en als je 2.1 wil voor de z-2300. Ik heb zelf de Z-2300 en die gaat zo hard dat als ik hem driekwart heb openstaan ik de klink helemaal boven in de zolder kan voelen trillen en de Subwoofer staat in de kelder op vloerbedekking en ik vind zelf dat hij ook een lekkere diepe bass heeft.
 
Ik zou zeggen ga voor een z-5500 als je 5.1 wil en als je 2.1 wil voor de z-2300. Ik heb zelf de Z-2300 en die gaat zo hard dat als ik hem driekwart heb openstaan ik de klink helemaal boven in de zolder kan voelen trillen en de Subwoofer staat in de kelder op vloerbedekking en ik vind zelf dat hij ook een lekkere diepe bass heeft.

Geheel mee eens, met een Z-5500 of Z-2300 zit je nooit verkeerd. Super spul!
 
Ik ben meer een fan van studio monitoren dus ik zou zeggen neem een leuke KRK of Genelec set.
BELANGRIJK: Regel 1 van speakers uitzoeken: Luister voor je koopt!!!
Het zijn jouw oren en jouw speakerset dus alleen jij kan zeggen hoe het klinkt.
 
Ik zelf zou ook voor de Z-5500 of Z-2300 gaan gezien ik zelf ook de Z-2300 heb en nog steeds zeer tevreden ermee ben. Vooral als je hardcore e.d. draait ( ik niet ) dan is ie zeker prima geschikt en gezien de hedendaagse prijs voor de Z-2300 zou ik daarvoor kiezen.

Nu heb ik zelf die Z-2300 puur als setje bij de pc maar zo qua audio heb ik een Marantz receiver met dan 4 Kef speakers en een losse baswoofer van een ietwat onbekender Amerikaans merk.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan