• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke mobiel

Johnny

Moderator
Forumleiding
Ik werd net gebeld door KPN.
Mijn huidige abbo is bijna afgelopen, ze bieden mij een nieuw abbo aan KPN 20 met onbeperkt internet + korting.

Ik mag aangezien ik al lang klant bij KPN ben, elk toestel uitkiezen die ik wil.

Zelf heb ik nu een Nokia n95 8GB, en mijn eerste keuze ligt bij de Nokia N97 mini.


Iemand met deze telefoon ervaring, of juist met een ander toestel die erg fijn werkt?


Eisen:

- Toetsenbord
- Minimaal 5MP camera
- Media player
- Goede driver support (PC suites)
- Kan niet op meer komen.


Hopelijk kunnen jullie mij helpen, wordt om 5uur gebeld waar ik het liefst moet aangeven welk toestel ik wil hebben.

Gr. Johnny
 
Ik hou het tegenwoordig bij de iPhone.
Heb in het verleden echt heel veel telefoons gehad (ben nogal gadget gevoelig... zal wel aan mijn Aziatisch bloed liggen :p).

Laatste 3-5 jaar alleen maar smartphones gehad (begonnen met SE P800 geloof ik).

Maar de iPhone is nu de beste die ik heb gehad.
Qua snelheid en qua bedieningsgemak.

Voordat ik de aanschaf deed, was ik nogal sceptisch over Apple en volledig touchscreen (dus geen toetsenbord).
Maar na een weekje was ik overtuigd, de iPhone is DÉ smartphone!
Touchscreen werkt geweldig, applicaties zijn super snel op te starten en af te sluiten en ga zo maar door.
En wat ik totaal niet verwacht had, is dat ik met de Touchscreen toetsenbord veel sneller tik dan op een toetsenbordje van een andere telefoon!
Tis ook veel fijner om op het scherm te tikken dan te rammen op die mini toetsen.
 
Blackberry 9000?
Blackberry 9700?
HTC Touch Pro 2?
Nokia E72?

Ben zelf meer van de touch phone's en heb de iPhone al 2x versleten, wat een geweldig apparaat is dat. Heb nu zelf een BB 9000 en het vrouwtje een BB 9700(wit) waar we heel tevreden over zijn. Maar als ik nu weer een andere foon zou mogen uitzoeken zou het een BB 9700/iPhone of een HTC Desire.

Succes met het uitzoeken van een nieuwe foon :D!
 
Ik heb mijn HTC Desire nu sinds vrijdag als vervanger voor mijn HTC Touch Pro. Ik had al een bestaand Vodafone abonnement (200 belminuten of 400 smsjes), dus ik heb deze verlengt en een gratis toestel gekregen. Maar hij is bij GSMWijzer al gratis met 150 belminuten of 300 smsjes.

Mijn oude telefoon had een hardware toetsenbordje wat ik heel erg handig vond, en daarom twijfelde ik nog over de Desire, nu ik de Desire eenmaal heb mis ik hem totaal niet. Het typen gaat makkelijk door het capicative touchscreen, en als je een letter verkeerd typt is het totaal niet erg want de software corrigeert dit.

Het Homescreen is heel makkelijk aan te passen met widgets en snelkoppelingen. Bijgeleverde programma's zijn vooral voor Facebook, Flckr en Twitter. Maar je hebt natuurlijk ook de standaard Google applicaties zoals YouTube en Gmail. Mocht je nog extra dingen willen kan je altijd op de Android Market kijken, daar is een hoop op te vinden. Helaas nog niet zo veel als op de iPhone, en ook kwalitatief zijn de meeste programma's iets minder.

Mocht je nog vragen hebben of specifieke dingen willen weten, dan hoor ik het graag.
 
Ik zou gaan voor de HTC Desire. Heb hem nu zelf vanaf de release date en dit is tot nu toe de fijnste foon van allemaal (en heb er veel gehad) hiervoor een Iphone gehad wat overigens ook een prima toestel is maar om 1 of andere reden vind ik de Desire weer net wat fijner werken als de Iphone
 
De Xperia is volgens een vriendin erg slecht (veel vastlopers en een trage bak) en niet fijn in gebruik.
Maar dat kan natuurlijk ook aan haar of aan haar exemplaar liggen :p
 
Ik hou het tegenwoordig bij de iPhone.
Heb in het verleden echt heel veel telefoons gehad (ben nogal gadget gevoelig... zal wel aan mijn Aziatisch bloed liggen :p).

Maar de iPhone is nu de beste die ik heb gehad.
Qua snelheid en qua bedieningsgemak.

Zelf ga ik daar helemaal in mee :p heb ook een iPhone en wil niet anders meer. gelukkig mag ik eind dit jaar gaan vernieuwen en ga dan zeker weten voor de nieuwe iPhone !
 
dan zou persoonlijk de keus voor mij heel snel gemaakt zijn... Namenlijk de desire.

Waarom? Betere ondersteuning door HTC Heeft momenteel android 2.1 inplaats van 1.5 op de X10(dat maakt de x10 ook zo rete traag)

Heb zelf ook in de winkel met beide mogen spelen (zat ook in twijfel over de desire en de x10) en voor mijn gevoel werkte de desire lekkerder en soepeler dan de X10.

probeer ze anders eens uit in een winkel bij jou in de buurt
 
Je kan inderdaad beter geen overhaaste beslissing nemen, maar gewoon naar een winkel gaan en degene die je interesseert goed uittesten.

Dan raad ik je aan om ook de iPhone uit te testen, ook al heb je er nu niks mee (had ik ook niet, vond hiervoor Apple met hun iMacs en macOS maar crap).

Je hoeft niet direct vandaag een nieuwe abbo af te sluiten, KPN kan best wel paar dagen wachten :)
 
inderdaad het is en blijft altijd een persoonlijk iets. en ik vond de X10 een beetje stroef lopen wat voor mij dus ook al een groot min punt was. Probeer anders wat reviews te lezen op tweakers.net ofzo
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Welke game speel jij op je mobiel? Gaming 13
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan