Sinds een aantal maanden speelt er hier nog wel aardig wat qua gezondheid, om kamervragen te voorkomen zal ik het hier neerzetten (in een kortere variant in ieder geval). Al vind ik het niet fijn om dergelijke zaken en publiek mede te delen, is het jullie in onwetendheid achterlatend ook niet een fijn idee. Vandaar dat ik dit met pijn en moeite zit te typen.
Uit een onderzoek dat gedaan is begin september is naar voren gekomen dat de teelbalkanker weer terug is, met daarbij uitzaaiingen door grotendeels de gehele onderkant (een van mijn nieren is al aangetast). Na wat chemo behandelingen is gebleken dat de cellen niet afnemen, maar nog steeds toenemen. Dit kunnen doktoren enigszins vertalen naar de levensverwachting, waarop ik circa 2 weken geleden de mededeling kreeg van mijn huisarts dat mijn levensverwachting nogal flink gezakt is. Er loopt nog een second opinion onderzoek, daar verwacht ik volgende week een uitslag van. Maar ik ga er vanuit dat dit een bevestiging is van het initiële onderzoek.
Verder, gisteren de uitslag gekregen van het bloed- en urine onderzoek van mijn vrouw. Met daarbij de mededeling: Mevrouw, weet u dat u zwanger bent? Jullie begrijpen wellicht wel, dat ik/we nogal aardig in de knup zitten.
Zijn dus de belangrijkste 2 redenen om alle grote financiele aangeschafte goederen (zoals de auto dus) terug te toveren naar centen. Zodat dit weggezet kan worden op een spaarrekening, in een trustfonds of in een oude sok.
HF blijft voor mij voorlopig een onderdeel van ontspanning, voor hoelang nog durf ik niet te zeggen en ga ik ook niets over zeggen. Maar de tijd dat ik al mijn energie nodig ga hebben voor mijn non-pc omgeving zit eraan te komen, maar ook daar is dus niets over te zeggen qua termijn.
Zo, dit nu gezegd is het voor mij tijd voor veel koffie. En tijd om die tranen van mn bureau af te halen.