• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.)

JW.

New member
Nee, dit keer geen topic over CPU's, Mobo's en GPU's, maar over game randapparatuur.
Wat voor game randapparatuur gebruiken jullie en voor welke games?

Ik heb (bijna 8 jaar geleden alweer, maar hij doet t nog steeds) op aangeven van een clan genoot een speedpad gekocht.
Moet zeggen dat het in het begin erg wennen was, maar zou geen FPS meer zonder kunnen spelen!

Dus aanschouw mijn Belkin Nostromo n50 (ja ja oude versie ;)) voor o.a. COD4:
AAAAArHE5JIAAAAAAAfzDQ.jpg

Ligt prima in de hand, zou alleen wel een update mogen hebben op het gebied van doorvoersnelheid (dit is nog een USB 1.0 :D)

Daarnaast gebruik ik ook een redelijk oude lasermuis, maar... If it ain't broke, don't fix it :p
Microsoft (en Razer) Habu:
microsoft-habu-product.jpg

Heb hem op 1600 DPI staan en 1000 MHz Ultrapolling. Heerlijk ding!

Dan heb ik nog een Thrustmaster T-Flight Hotas X Flight Stick waar ik HAWX op heb gespeeld (maar waar ik nu niks meer mee doe...)
H40-0026-main-kb.jpg


En in een heel ver verleden nog wel eens een race stuur, maar dat plastic ding is geen vermelding waard :(

*** EDIT ***

Mn muismat vergeten:
Steelserie QcK XL
SteelSeriesQcKheavy.jpg

Lekker groot :D

En headset:
Creative HS-900
creative-hs-900.806861.jpg

Prima ding, maar mn oude Sennheiser was beter... kost ook wat meer.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik hier nu heb:
Tobo:Logitech G510
logitech_g510_2.jpg

Muis:Razer Naga
razer-naga.jpg

Mousepad:
Een grote steelseries met EG logo (weet niet precies welke mat het is, maar ze ligt goed) gesigneerd door mijn favoriete SC2 speler :D
(niet direct een foto beschikbaar)
Headset: Astro A40
astro_a40_mixamp_black_2.jpg


Verder heb ik op 't werk en voor mijn laptop een razer diamondback 3G(maar de toplaag is er van :'( ):
razer-db3g-gallery5.jpg


En deze ligt hier ook nog ergens (er is niets mis mee, maar de verlichting is na 8 jaar flink verzwakt en op momenten is het vervelend(hoewel ik blind type :s): Logitech G15 v1
logitech_g15_v1_top_view.jpg
 

Bijlagen

  • logitech_g510_2.jpg
    logitech_g510_2.jpg
    26,6 KB · Weergaven: 7
razer mamba
wekZ7.jpg

deze word vervangen door de razer mamba 2012
UZljm.jpg

logitech g110
0QiWV.jpg

deze word vervangen door de razer nostromo voor games
en een backlit keyboard met cherry switches(liefst blue) hulp gevraagd bij het zoeken ernaar :)
re1ic.jpg

astro A40,deze blijft voor games en voor muziek komt er een sennheiser HD 700
MAx3T.jpg

EM7dT.jpg

audio via mijn asus essence stx :)
bSkw5.jpg
 
Grappig dat jullie Astro A40 met MixAmp erop hebben staan. Hebben jullie die ook?
Die van mij is echt al 2 jaar oud ofzo, omdat dit toen en nu nog steeds de populairste headset in de Halo scene is :D MLG FTW!
De headset zelf is eigenlijk maar een 2.0 hs. Met de 2011 versie werd die iets beter, met betere bass enzo. Dus ik weet niet welke jullie hebben?

ps. op die van enthernal is zelfs nog de oudere versie van de bedrade MixAmp te zien x)
 
Ik heb maar gewoon een foto van 't net geplukt hoor :p Maar ik heb inderdaad de bedraade versie van de 2011. Wat de mixamp betreft, die hebben we inderdaad. Zonder is de A40 een gewone goede headset in zijn prijs range, maar het voordeel is dat die ontwikkeld is om samen te werken met de mixamp en daar zit de fun hem. Zo ga je van een deftige 2.0 naar een ongelooflijke virtuele surround. Ik heb al meerdere headsets gehoord die echte 5.1 of hun eigen virtual surround hebben, maar de mixamp is toch net een stapje hoger, zoals bijvoorbeeld die HD700 ook een stapje hoger is dan de A40 zelf. (maar ook een serieus hoger prijskaartje heeft).

Wat dat betreft, ga je je HD700 op je mixamp gebruiken wemmetje? Met zo'n headset zou het nog beter moeten zijn (maar je hebt wel geen mic dan)
 
De hd 700 kan je niet vergelijken eh man
Zoals ik al zei in mijn post gaat de sennheiser niet dienen voor gaming en ik ga hem al helemaal niet op mijn mixamp zetten
Daar staat de A40 ook niet op, rechtstreeks op de soundkaart geeft veel betere klank
Enkel op xbox staat hij op de mixamp ;)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
 
Razer blacwidow ultimate
Razer diamondback (oudje maar nog steeds blij mee, alleen zijn de letters eraf gesleten. Zie er meer voorbij komen hier, de mijne is van de eerste serie en ziet er het meest gaar uit :)
Razer mantis speeds muismat van 2 m² :p
2.1 logitech setje
Fatility headsetje (ga straks voor de grap wel mijn nieuwe ultrasone900 eens testen lol)

En speel op een deel ud2711, daarnaast staat een prolite b2403ws

Kabels achter het bureau en door een gat in de muur naar het kamertje ernaast, waar het beestje (eigenlijk twee) staat.

Houtkacheltje achter mijn rug voor in de winter. :>
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Welke game speel jij op je mobiel? Gaming 13
Sanders Welke game voor mij? Gaming 4
Strict Op welke game(s) wacht jij? Gaming 80
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan