• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update: Na mijn internal header usb hubje in de pc te hebben aangsloten en de aquasuite te installeren heb ik gezien dat de huidige recente (nieuwe) versie van het programma geen cpu overhead geeft en mij perfect de data geeft die ik zocht, zonder de nood om die connectie door te geven aan het moederbord met risico op defecten door verkeerde voltage.

Ik heb dan ook besloten om het voorlopig enkel via de aquasuite te gebruiken en ben eigenlijk heel tevreden daarmee. Het is dus eigenlijk een volledige stand alone oplossing die met elke pc kan werken, zonder nood aan specifieke sensor headers op het moederbord.

Ben eerlijk gezegd al heel blij dat ik met deze oplossing de data die ik wil (flow, flowverloop, watertemperatuur en tempverloop over tijd) software matig kan uitlezen in Windows en niet hoef te gaan aflezen van een of ander geintegreerde display die op een onleesbare plaats zit verscholen vanwege mijn "clean build" concept.

Terug
Bovenaan