Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In deze review worden veel fans bekeken... ik gebruik persoonlijk op een 360 rad 6 noctua's in push/pull en op een 240 rad 2 triebwerk 1800 en ze bevallen me alle bij goed... alleen de triebwerk op 1800 maken wel aardig wat geluid... wel MEGA airflow...
In deze review worden veel fans bekeken... ik gebruik persoonlijk op een 360 rad 6 noctua's in push/pull en op een 240 rad 2 triebwerk 1800 en ze bevallen me alle bij goed... alleen de triebwerk op 1800 maken wel aardig wat geluid... wel MEGA airflow...
Die triebwerk's lijken mij ook wel wat (al word het wel dik allemaal met een Xchanger)
Maar die "ingebouwde shrouds" welke kant zitten die ?
Ik gebruik nu Scytes slipstream 1900RMP's d.m.v. pull door de rad heen naar buiten.
ik heb wat advies nodig. ik heb een thermaltake big water en ik hed deze gemod met een Swiftech Apogee GTZ SE. mijn Q9550 is overgeclockt op 4.0ghz mijn temps hangt rond de 38c idle en 52 volle belast. maar nu will ik de fans vervangen voor iets beter. welke fans zullen jullie me aanraden
Ik ken em eerlijk gezegt niet. zo te zien als ik op google images kijk, is het een standaard enkele 120mm fan met een fanguard erbovenop. Wat je zou kunnen doen is het volgende:
ik denk dat je dan al een redelijke winst te pakken hebt. eventueel is het ook mogelijk (als dat lukt met dit apparaat, kan ik niet beoordelen) nog een fan aan de andere kant (push-pull) te monteren, of te kijken naar een 240 of 360mm rad.
die push pull idee lijkt me een goed idee want the rad van thermaltake is klein. dus ik ga de push pull idee. als geld weer begint to lopen vervang ik de rest van de thermaltake spul :033:
als je niet zoveel geld wilt uitgeven voor fans kan je ipv noctua ook een stel yate loon of zalman 120mm fans kopen (die zijn uit tests beiden goed eruit gekomen)
Alhoewel de noctua's stiller zijn, zijn het geen geweldig fans voor radiatoren. En al helemaal niet voor die prijs.
Beter kan je Kerensky's suggestie opvolgen en gaan voor de Gentle Typhoon.
De laatste tijd worden de Scythe Gentle Typhoons veel aangeraden maar deze zijn zeer duur net als NoiseBlockers...
Zolang de fans verticaal hangen kan je evengoed de goedkope Yate Loons nemen...