Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke fans kan ik het beste nemen voor de Black Ice GT Xtreme Lite 240 radiator?
ik heb er nu 2 noctuafans opzitten maar die verplaatsen te weinig lucht naar mijn idee.
dat kan misschien komen omdat dat eigenlijk een radiator is voor high-rpm fans...
het beste kan je daarvoor bijvoorbeeld fans nemen als de scythe ultra kaze, maar je kan ook dunnere high-rpm fans nemen (het liefste zoveel mogelijk statische druk geven)
ik heb hier zelf 6X scythe gentle typhoon 1850RPM, en ik vind ze best luidruchtig.
op 1000/1100 toeren is het geluid redelijk/goed, maar als je boven de 1350RPM gaat zitten dan moet je je headset wel opzetten om geen last van het geluid te hebben.
ik heb hier zelf 6X scythe gentle typhoon 1850RPM, en ik vind ze best luidruchtig.
op 1000/1100 toeren is het geluid redelijk/goed, maar als je boven de 1350RPM gaat zitten dan moet je je headset wel opzetten om geen last van het geluid te hebben.