Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 x Noctua FLX (Front,Rear)
2 x Scythe Slipstream op Mugen 2 , een PWM max 1300 RPM en een 800 RPM.
1 x Nexus Real Silent (Top)
1 x Antec TriCool , onderste gedeelte voor de HD's
1 x Antec triCool voor op mijn modded videokaart
2 x Noctua FLX (Front,Rear)
2 x Scythe Slipstream op Mugen 2 , een PWM max 1300 RPM en een 800 RPM.
1 x Nexus Real Silent (Top)
1 x Antec TriCool , onderste gedeelte voor de HD's
1 x Antec triCool voor op mijn modded videokaart
zijn die Nexus Real Silent fans erg stil? En hoe stil zijn ze tov de Slipstreams en de Noctua's? Ik wil voor Real Silent fans gaan, maar ik hoor van iedereen dat Noctua's zoveel beter zijn..
zijn die Nexus Real Silent fans erg stil? En hoe stil zijn ze tov de Slipstreams en de Noctua's? Ik wil voor Real Silent fans gaan, maar ik hoor van iedereen dat Noctua's zoveel beter zijn..
Noctua's zijn goed en hebben een goede geluids/luchtverplaatsing verhouding alleen een minder goede prijs/prestatie verhouding. voor 5 euro heb je een nexus en daar kan niks tegen op.
Ik weet niet hoeveel belang je hecht aan geluid maar de nexus zijn zeker niet lawaaierig . Ik denk als ze beide op 900 RPM zouden draaien dan zouden ze ongeveer evenveel geluid maken maar de nexus zou dan ietsjes meer lucht verplaatsen.
die silent eagles zijn mij veel te duur, de noctua's te lelijk dus ik ga lekker voor de Nexus fans. heb toch een fancontroller dus het moet goed komen.
die silent eagles zijn mij veel te duur, de noctua's te lelijk dus ik ga lekker voor de Nexus fans. heb toch een fancontroller dus het moet goed komen.
Of beter, de Scythe S-Flex of Kama Flex. Die hebben namelijk andere lagers en blijven daardoor ook stiller. Wel iets duurder.
Maar de Slipstreams zijn zeker prima fans, helemaal voor het geld.
IBL® Fan 12/2000 QF (vergelijkbaar met andere "goedkopere" fans zoals noctua etc)
word de volgende stap deze:
IBL® Fan PE-12/1050 (als je in een volledig stille ruimte gaat luisteren naar deze fans, is het eerste geluid dat je hoort je haar die de ventilator in gaat, en ik spreek uit ervaring).
die laatste heb ik op mijn CPU gezet als vervanging van de standaard Scythe fan die op mijn Ninja 2 zat (scythe fans vind ik teveel herrie maken). Ik wil dit jaar nog alle zwarte IBL fans vervangen door blauwe. de zwarte zijn al goed maar de blauwe zijn voor mij onhoorbaar. Ik heb een testopstelling gezien met 10 van deze fans op volle snelheid, en ik kon het niet horen op 10 centimeter afstand.
Ik ga andere fans aanschaffen bij mijn aankomende casemod, ik heb een heel vet idee in mijn hoofd zitten, ik ga zo eens naar de tekentafel
ik denk alleen dat niemand het soort verkoopt dat ik graag zie
ongeveer dit:
Front: Van stock Lian Li naar Yate Loon 140mm Green (niet echt tevreden over airflow, kan ook aan mij liggen)
CPU: Enkele Nanoxia FX12-2000
Back: Zie CPU