Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb een tijd geleden deze stoel gekocht bij de Lidl:
Zit op zich prima, en al lang beter dan mijn oude Trendhopper stoel, maar misschien had iets meer foam wel lekker geweest.
Ach, dat is dan voor de volgende keer.
Ik ben een roker en rook niet in huis, dus zo snel zal ik daar geen last van krijgen. Al zit ik soms wel met dichtgeknepen kont op de stoel, maar dat is als ik moet gaan rennen met een vlag in UT99 .
Ik heb een bureaustoel die bij de BNG vandaan komt toen ze hun meubilair gingen vervangen, voor €0,00 een stoel die gemaakt is om hele dagen op te zitten, geen slechte deal, al zeg ik het zelf
Deze, alleen met een leren zitting... weet niet meer waar ik die vandaan heb, maar ik denk dat dat het ''oude model'' is.
Heb er overigens 2, ook 1 voor mijn gasten
Wij hebben op de zaak nu deze gekocht en ben erover aan het denken (ondanks de prijs €339 bij de office centre) deze ook privé aan te schaffen hij zit echt heel fijn en geeft zeer goede ondersteuning.
Voelt ook heel degelijk en robuust aan kunt ook de hoofd en lenden steun verstellen
dat vind ik kwa prijs dan toch wat erover zat meer regio 100€ te denken... eventueel ook iets dat nog transportabel is moest ik het in mijn hoofd krijgen toch nog ooit naar een lan te gaan
Greetz B0B0
Gewoon een keertje langs een winkel gaan. Denk dat het nogal persoonlijk is welke stoel goed zit. Bij Ikea hebben ze voor ieder wat wils, dan kan je nog verschillende stoelen vergelijken.
2 jaar oud ongeveer en zit zeer lekker, daarvoor had ik zo'n stoel van de Aldi met chromen poot, maar haalt het bij lange na niet in de verstelmogelijkheden bij deze, de Ikea Verksam. Staat nu alleen nog maar op de site met velours bekleding maar twee jaar geleden had je ze ook met leren bekleding, is veel fijner.
Ik heb een ikea verksam, redelijk prijzig, maar me vader had hem van kantoor meegenomen,
De bekleding was naar de haaien. De stoel zelf is 230,- voor 50 euro hebben we hem met leer laten bekleden
Had ff geen foto/fototoestel, maar ik heb zoiets maar dan met leer.