Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik vind dat je dan groot gelijk heb. We mogen hier dan 2 audi's voor de deur hebben staan (A3 en A4) maar in beiden gevallen word er altijd genoeg afstand gehouden en word er netjes met mede weg gebruikers omgegaan.Het enige waar ik wel zo'n pest hekel aan heb dat ik het liefst vol mijn rem in trap en hopen dat ze achterop knallen zijn ochtends in het donker de bestelbusjes. Helemaal vol beladen dus hangen achterover en dan gaan bumperkleven. Je ziet helemaal niks meer. Dat is nu al meerdere keren gebeurd.
Ik vind dat je dan groot gelijk heb. We mogen hier dan 2 audi's voor de deur hebben staan (A3 en A4) maar in beiden gevallen word er altijd genoeg afstand gehouden en word er netjes met mede weg gebruikers omgegaan.
Het enige waar ik wel zo'n pest hekel aan heb dat ik het liefst vol mijn rem in trap en hopen dat ze achterop knallen zijn ochtends in het donker de bestelbusjes. Helemaal vol beladen dus hangen achterover en dan gaan bumperkleven. Je ziet helemaal niks meer. Dat is nu al meerdere keren gebeurd.