Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nu scheer je dus alle Audi mensen over 1 kam, en dat vinden sommige niet fijn. (Ik geef wel toe dat er ook onder de Audi rijders rotte appels zitten, maar daar zijn er overal genoeg van)Even tegen het zere been schoppen, ik rij Audi vanwege zijn degelijkheid. Als ik met mijn A3 over de kop vlieg ben er een heel stuk zekerder van dat ik er levend uitstap dan bij een suzuki, nissan, alfa romeo, ford, whatever. (Volkswagen, BWM, Mercedes en Volvo uitgezonderd) (Ik weet niet hoe het ongeluk gebeurd is en wat je kansen buiten de weg etc. waren. Dus of je wel of niet had moeten uitwijken kan ik niks over zeggen.)
Nu scheer je dus alle Audi mensen over 1 kam, en dat vinden sommige niet fijn. (Ik geef wel toe dat er ook onder de Audi rijders rotte appels zitten, maar daar zijn er overal genoeg van)
Even tegen het zere been schoppen, ik rij Audi vanwege zijn degelijkheid. Als ik met mijn A3 over de kop vlieg ben er een heel stuk zekerder van dat ik er levend uitstap dan bij een suzuki, nissan, alfa romeo, ford, whatever. (Volkswagen, BWM, Mercedes en Volvo uitgezonderd)
(Ik weet niet hoe het ongeluk gebeurd is en wat je kansen buiten de weg etc. waren. Dus of je wel of niet had moeten uitwijken kan ik niks over zeggen.)