• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Ben er blij om dat de 207 rc hier dan niks laat merken. Gelukkig was er na de chip ook geen wastegate nodig. Nu vind ik hem op die polo nog niet eens zo debiel luidruchtig. Het is uiteraard de regel, hoe harder het geluid, hoe toffer je bent. :021:

Klopt, niet elke turbo auto heeft een open systeem standaard, ik kan er eigenlijk maar weinig noemen, behalve de Subaru's. Meeste zijn allemaal gesloten/circulerend.


Vliegt die gti niet in storing dan? Kan er op t moment even niet met me gedachte bij hoe het origineel zit maar ik zou zeggen dat ie dat recirculeerd.

Nope, geen storing. :) Orgineel hoor je hem niet idd / is hij circulerend.
 
Te verslavend :) Er zit een wat zware veer in waardoor die pas laat in actie komt :( Moet nog een slappere veer in zetten zodat die sneller open gaat. Dus sneller pssss! :D
 
@killerbee,

Blij dat jij geen HKS ssqv hebt. Als je impreza roept word je bijna dood gegooid met die dingen en het geluid word knap irritant :p

Ik heb een greddy type-rs op de mazda ook zonder fluit. Maar wil in de toekomst een grotere en fluitende turbo, en dan twijfelend met of zonder bov. Zonder klinkt ook wel monster.
 
ik heb nog een 2e filmpje zal ik hem uploaden of :p

Denken jullie van laat maar zitten we hebben er genoeg van :p

Added after 19 minutes:

Ach ik upload hem toch maar nu we het toch over dumpvalves hebben haha :))


En een nieuwe T5 GP opgehaald week geleden
Photo 2.jpg

Opmerking: De zilveren mini cooper D op 01:00 staat te koop.
 
Laatst bewerkt:
Ik fiets :p telt dat ook?

*wel rijbewijs, maar vind een auto meer een luxe dan een basisbehoefte*

En als het al 1 moet zijn dan is het Lambo :)

16-lamborghini-aventador-lp700-4-geneva.jpg
 
Btw ik ben volgens mij de enige in amsterdam die een Bi-xenon transporter rijd. voor nu dan haha.

Dealer vertelde mij dat ze een paar in bestelling hebben maar allemaal met een dsg bak die hebben een levertijd van 6 maanden xD
 
@okii

Dat is het fluitje dat ik aardig irritant vind worden. Maar, los van dat, als je persee een BOV wilt hebben, die je nu hebt is te klein. Er gaat alsnog lucht terug door de turbo en dat is wat je met een bov wilt voorkomen. In het begin van t filmpje kun je dat goed horen.
 
@okii

Dat is het fluitje dat ik aardig irritant vind worden. Maar, los van dat, als je persee een BOV wilt hebben, die je nu hebt is te klein. Er gaat alsnog lucht terug door de turbo en dat is wat je met een bov wilt voorkomen. In het begin van t filmpje kun je dat goed horen.

Je hebt gelijk. ik ga pas motorisch wat doen wanneer ik meer tijd en geld heb :).
E30 M3 chassis met dit blok of E36 Cabrio
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan