• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Okay voor alle mensen die misschien twijfels hebben aan het feit dat ik een SL65 AMG Black Series heb, hier wat specs:
Motor; 6.0 V12, 670 PK 0 tot 100 in 3,5 sec
gewicht: 1870 KG , 4,589 x 1,960 x 1,310 m zijn de afmetingen

twee zitter en een 5 traps automaat
imgres


En nog een foto
Ik kan het ook niet helpen dat mijn pa een hoge pief bij mercedes is, die van mij is op duits kenteken. Dus hij is een schamele 80.000 euries goedkoper

Een auto is nu eenmaal belangrijker voor mij dan een PC XD

acceleratie is geen 3.5 maar 3.8 sec naar de 100..
670 hp @ 5400rpm
rijd op: super plus
verbruik:

stad: 22L/100km
snelweg: 10L/100km
gemiddeld: 14.4L/100km
topspeed: 320km/u

kofferbak ruimte: 210L
tank: 80L

ongelade gewicht: 1870kg.
totaal: 2100kg.

Heb ik nu ook een Mercedes SL65 AMG onder mij reet nu ik dit weet?

nee heb het gewoon van:
Mercedes SL 65 AMG Black Series

alle specificaties van auto's kan je opzoeken.. zeker zoals jij het zegt kennen mensen hun auto niet..

ooh en een SL-klasse (roadster) is zo'n 106.800 eurootjes.. (standaard).. ik denk niet dat jij een standaardje hebt.. dus zal wel wat hoger liggen dat bedrag.. -80.000 eurootjes is.. ongeloofwaardige bedrag voor zo'n auto..


Oh btw, als je jouw naam op google invoer en dan jouw hyves bekijk, weet ik 100% zeker dat jij geeeeeeen dikke mercedes heb ;)

met je VW klokje :cool:

PS: http://www.google.nl/#hl=nl&q=danny...gc.r_pw.&fp=8919a1d7c0794b75&biw=1440&bih=817

I Lolled!

U can call me a hater ;)

ook zit ie in een groep van ''volkswagen''
 
Laatst bewerkt:
Maak een foto met een HF sticker er bij en klaar is kees. Dan weet je 100% zeker dat hij die auto heeft.

En wat jij zegt kenny is echt dom.... Je kan niet zien aan een hyves pagina of iemand een dure auto kan betalen of niet.
In de wijk van mijn ma staat een oud huis met een dikke jaguar. Sommie mensen geven liever een ton extra uit aan een auto dan aan een huis of iets anders.
 
Maak een foto met een HF sticker er bij en klaar is kees. Dan weet je 100% zeker dat hij die auto heeft.

En wat jij zegt kenny is echt dom.... Je kan niet zien aan een hyves pagina of iemand een dure auto kan betalen of niet.
In de wijk van mijn ma staat een oud huis met een dikke jaguar. Sommie mensen geven liever een ton extra uit aan een auto dan aan een huis of iets anders.

mag ik zeggen dat ookal heb je een hf sticker op de foto het niet perse zijn auto hoef te zijn?

I mean.. ik kan ook een hf sticker bij de auto van me pa te houden, of bij een audi S5.. (of iets dergelijks.. terwijl het niet mijn auto is.. Dus ook dat maakt niet echt een verschil omdat je dat bij elke willekeurige auto kan doen..
 
owhja das een goeie. ivm men rally achtergrond en een zwager die in een rally team zat.
een lancia delta kon toen nog niet leien
dus dit modelletje.er waren 15 stuks van in nederland ingevoerd, en ik heb hem na 1 jaar opknappen over een vluchtheuvel heen getrokken.

0137210887001_5771_big.jpg


0137210887003_9492.jpg


lol als ik er nu naar terug kijken, jezus jonghe wat een bak. ma ja oke hij was aardig rap voor zijn tijd
 
ff terzijde Ik wil echt zo graag een BMW M3 Berline voor alledaags gebruik :D nog een normale auto die leuk rijd :)

en om toch eens een reactie te geven op de Merc. historie

Als de foto's van Hier komen ???

Raar spul :)

BTW pm me eens even kheb altijd al die Mercedes willen zien irl omdat hij de enigste mooie mercedes is :D imho
 
bugatti-veyron-16_ggDl3_3868.jpg


mijn SL heeft 265.000 gekost, 80.000 goedkoper dan in nederland. En die kut hyves pagina die probeer ik al maanden te deleten want ik gebruik hem nooit. Maar sorry dat ik niet zo handig ben met foto's ik kan niet resizen en weet ik veel wat. Ik zal in vervolg wel niks vertellen op een topic als dit. Erg jammer, al die negatieve reacties. Ik kan het ook niet helpen.
 
bugatti-veyron-16_ggDl3_3868.jpg


mijn SL heeft 265.000 gekost, 80.000 goedkoper dan in nederland. En die kut hyves pagina die probeer ik al maanden te deleten want ik gebruik hem nooit. Maar sorry dat ik niet zo handig ben met foto's ik kan niet resizen en weet ik veel wat. Ik zal in vervolg wel niks vertellen op een topic als dit. Erg jammer, al die negatieve reacties. Ik kan het ook niet helpen.

Kan goed begrijpen dat je zulk soort dingen niet meer meld. Sommige mensen kunnen er niet tegen dat iemand anders een dure auto heeft.

En het forum past de foto's aan uit zich zelf, dus daar hoe je niet bang voor te zijn :)
 
Post dan iig een eigen foto....als je een SL hebt, dan heb je ongetwijfeld wel een foto van je eigen auto op de PC staan. Tenminste als er een foto gemaakt wordt als je aan het shoppen bent in Aachen dan heb je ook wel een foto van je auto.

"Guilty, until proven otherwise" :) zo werkt dat nou eenmaal op het interwebz!!!
 
Hmm Danny, het verhaal kwam al ongeloofwaardig over, maar nu je ook tof doet met het bedrag, begin ik sterk mn twijfels te krijgen.
En trek ik mijn vorige reactie gedeeltelijk terug

Ik zelf ben een enorme fan van:

2007_sema_bumblebee_camaro_chevy_live_image001.jpg

bumblebee-01.jpg
 
*knip*

mijn SL heeft 265.000 gekost, 80.000 goedkoper dan in nederland. En die kut hyves pagina die probeer ik al maanden te deleten want ik gebruik hem nooit. Maar sorry dat ik niet zo handig ben met foto's ik kan niet resizen en weet ik veel wat. Ik zal in vervolg wel niks vertellen op een topic als dit. Erg jammer, al die negatieve reacties. Ik kan het ook niet helpen.

Maar is het niet gewoon makkelijker om er een foto van te maken? (met op een blaadje nickname + datum te schrijven (zie verkoop topic)) Ben jij tenminste van al het gezeur af.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan