• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wat voor auto rij je nu en welke wil je rijden?

Ik begin, ik rij:

Citroen C2
large_357314.jpg



Ik wil rijden:

BMW X6
bmw-x6-concept-1109-2.jpg
 
Ik rij in de auto's van m'n vader/ m'n moeder/ m'n werk, respectievelijk:

Chevrolet Tacuma:

chevrolet_tacuma.jpg

Een zilvere

Hyundai Atos:

363c08e152ae47631f9cc7c0a70b7845.jpg


En een Mercedes Vito:

mercedes%20%20vito.jpg

Een donker paarse zonder ramen aan de achterkant om spullen mee te vervoeren.

Waar ik in wil rijden is een auto die (veel) meer vermogen heeft dan bovengenoemde auto's :p, maakt me niet uit welke.
 
Ik rij nu:

Gazelle uit 1932, maar dan zonder de trap ondersteuning :p

Ik zou graag willen rijden:

Ik zou maar niet alles hier neer zetten want ik ben een nogal fan van de Muscle Cars en dergelijke :p

Het allerallerallerliefste zou ik toch wel in een Dodge Coronet 426 HEMI

1_16.jpg


of om de praktische kanten te benutten een Chevrolet K30 (of Dodge W200)

1985-chevorlet-m1008-k30-4wd-piranha-25.jpg


maar eigenlijk zou ik zo'n beetje in alles willen rijden wat ook maar hier of hier tussen staat :p Jah!! ook de AMC's ;)
 
Laatst bewerkt:
ik rijd nu in een corsa irmscher sport

Opel-Corsa-irmscher.jpg


en dit is toch wel 1 van mn dreamcars de nieuwe BMW M6

nieuwem6.jpg


of de mercedes uit dit filmpje

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=eI3WRC3pME8[/ame]
 
Laatst bewerkt:
Over die Mercedes gesproken :p ik zie hem wel eens langsrijden aangezien die eigenaar z'n bedrijf Bribus Keukens zo'n 6 kilometertjes van mijn huis vandaan is :p De Enzo van hem heb ik nog nooit gezien :(

Ohh BTW ik kocht een poos altijd het tijdschrift HOT ROD, maar die winkel is er nu meegestopt. Weet iemand waar je hem kan bestellen of hoe ik hem uit The USA kan krijgen?
 
Laatst bewerkt:
De M6 vind ik ook super!
Maar heb liever de X6, kan ik iets meer mee vervoeren hehe
Tenzij ik zo rijk ben als Bernard ten Brinke van Bribus, koop ik ze alle twee wahaha.
Maar die gast, hij is pas 31 :S Respect!
 
Hehe Freddy je moet het verhaal er achter weten :)

Zijn ouders hebben het keukenbedrijf Bribus opgezet en hij heeft alles overgenomen nadat hun niet meer wilden/konden. Vervolgens krijg hij dus ook controle over een bankrekening waar een getal met wat nulletjes opstond :p

Tuurlijk heeft hij ook wat goede zetten gezet voor het bedrijf, maar hij kreeg het goud in zijn schoot gelegd :)

EDIT: en de Quote :)
 
Laatst bewerkt:
Respect voor de ouders!! :D
En natuurlijk voor hem ook, want met zoveel geld in zijn schoot geworpen is het niet alleen feest, hij heeft ook een grote verantwoordelijkheid erbij gekregen.
 
Ehm, heb nu aprilia sr Ditech... scooter :p april kan ik beginnen aan me rijlessen :p

Miss dat ik in een gekke bui wel zoiets koop, kosten vallen namelijk mee en is opzich bruut.

19213-1.jpg


Alleen dan iets nieuwe type, die heeft wat mee luxe zoals rond om elek ramen, airco etc.



Mijn droomauto is en blijft een dikke nissan skyline R34 GT-R


GTR_NUR_R34_21.jpg



Dit is echt iets waar ik van blijf kwijlen.

[ame]http://nl.youtube.com/watch?v=B1J5NXMi2io[/ame]
 
Maar wat rij jij zelf Moreno?


Ik rij een VW Vento - verlaagd.
Als ik ergens naartoe wil kijk ik niet wat de snelste weg is maar waar de minste drempels liggen. In Amsterdam zijn een paar straten waar ik absoluut niet doorheen kan omdat ik anders m'n hele onderkant open haal.
Als voorbeeld een straat achter de Kinkerstraat waar een soort gele balken over de weg liggen. Wat een kut dingen zijn dat. Heb een keer een behoorlijk eind achteruit een straat terug moeten rijden vanwege zo'n soort drempel.

Eigenlijk staat de onderstaande auto voor mijn op nummer 1, maar ik kon hem zo snel niet vinden.

Mijn droomauto.
sad4_finalcospy.jpg


Maar 1 woord: beestachtig
 
Ik ken ze :p ik dacht dat er ook een Nederlandse club's was voor zulke kevers?

Idd van die kever's die op de grond liggen zijn toch nog erg mooi :) en die Rat-look die deze heeft is ook wel stoer, geeft een afgeleven uitstraling zodat je kan zien dat die al veel heeft doorgemaakt :)

Ik vind deze Shelby wel stoer. Het is ongetwijfeld een replica, maar alleen al de lef die je moet hebben om zo'n ding zo te laten rond rijden.

ratcobradaytona.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ehm, heb nu aprilia sr Ditech... scooter :p april kan ik beginnen aan me rijlessen :p

Ik had ook een aprilia sr ditech, echt niets anders dan problemen met dat ding gehad. Heb je daar geen last van gehad? :). Ik rij nu op een Peugeot Jetforce zonder vario (+-80km/h) om m'n postwijk mee te rijden.

news_peugeot_jetforce_c_tech.jpg

Er zitten bij mij alleen geen spiegeltjes op :p.

Nu ik ff nadenk weet ik nog wel een leuke auto, een donkervoort met een audi TT blok erin:

donkervoort-d8270rs01.jpg


Maar als ik ooit geld heb dan ga ik denk ik zelf zo'n ding in elkaar zetten:

caterham600.jpg


Het zijn allebij replica's van een Lotus 7 maar de caterham is een paar duizend euro goedkoper.
 
op het moment rijd ik (van 's moeders) niet vooruit te branden... :p
maar dan is hij wel rood en heeft hij nog een klein vleugeltje ;) een 1.6 8 klepper volgens het boekje ergens rond de 50pk maar daar zijn er al redelijk wat van weggerent
opel astra station
opel-astra-16-16v-edtion-cool.jpg


waar ik van droom is de (niet nieuwste model) BWM M3
het model op het volgende plaatje en dan nog eens leuk aangepast ;)
BMW_M3.jpg
 
@ Geenidee : jij zegt je droomauto Skyline R34 ???

Geef mij dan maar de Skyline R32 RB20DET om precies te zijn, het voordeel is dat ik al een vorig model van de skyline heb, en k ga toekomst gericht nog ne skyline kopen, namelijk mijn andere hobby is DRIFTEN, nu zeg jaja, zeveraar,

maar kijk eens op mijn youtube profiel, dan zie je mij driften op circuit van Zolder in een Nissan 200SX S14 SR20DET 2liter turbo met 302Pk op de wielen, alle onderdelen onder de motorkap zijn van HKS, Megan Racing en Apexi, meer als 7000euro in de motorblok gepompt voor meer vermogen voor te driften, enjoy the movies hahahahaha

Op het filmpje met burnout hoor je de HKS dumpvalve goed afblazen, ook op testbank.

Kijk vooral maar eens na de filmpjes op testbank, vlammetje uit uitlaat, kun je je sigaret aansteken.

Zo was de blok standaard :
http://www.tuning-id.com/iframe_profile/popup_picture.asp?pic_url=1380_2Motorstandaards14.JPG
En zo was em toen k ermee ging driften en meerdere malen op testbank te hebben gestaan lol :
http://www.tuning-id.com/iframe_profile/popup_picture.asp?pic_url=1380_06102007(Custom).jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan