Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn droomauto (BMW X6) moet nog maar paar jaartjes wachten
De komende jaren ga ik elektrisch rijden, een Opel Ampera.
Iemand anders al hier op het forum die elektrisch rijdt?!
Ja klopt, die wordt binnenkort bij mij thuis gemonteerd.
De tweede oplaadpaal heb ik voor korting weggelaten, thuis opladen is voldoende voor mijn gebruik
Het word volgens mij omschreven als een range extender die benzine motor, maar hij zal vast wel direct verbonden worden op een bepaalde manier bij hogere snelheden ofzo
Ja klopt, die wordt binnenkort bij mij thuis gemonteerd.
De tweede oplaadpaal heb ik voor korting weggelaten, thuis opladen is voldoende voor mijn gebruik
Het word volgens mij omschreven als een range extender die benzine motor, maar hij zal vast wel direct verbonden worden op een bepaalde manier bij hogere snelheden ofzo
Een range extender is op zich niet zo raar, daar kom je n stuk verder mee dan puur alleen op de accu's.
Heeft n Fisker ook. En dat vind ik geen verkeerde auto.
Ik doelde niet op het feit dat het een range extender is, maar wat ik begrepen heb is dat ze het op een of andere slimme manier ontwikkeld hebben zodat het als range extender op papier staat. Ik begreep geruchten dat de bak en motor onder bepaalde omstandigheden toch aan elkaar gekoppeld zijn en op zo'n moment is hij niet meer full electric. Maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Anyways, ik heb sinds donderdag avond mijn nieuwe daily!
lexus is300 sport, us import dus mogelijk de enige of een van de zeer weinige in nl met handbak.
Waarschijnlijk is de motor er puur en alleen voor om de accu's bij te laden tijdens het rijden.
Daardoor is de aandrijving altijd elektrisch en verbruikt ie maar heel weinig benzine omdat ie niet zo hard hoeft te werken om heel de wagen in beweging te houden.
Niet echt, van de persoon die ik ken die een Ampera heeft verbruikt hij net zo veel als een gewone auto als de generator de accu aan het opladen is.
Tis een leuke gimmick die goed is voor de bijtelling maar als je veel kilometers maakt dan is hij niet zo zuinig als dat ze willen doen geloven.
Je moet nog langzamer dan je oma gaan rijden wil je ook echt zuinig zijn.
Ik heb hem wss over 3-4 weken, dan ga ik er tijdje mee rondrijden en zal ik daarna mijn ervaring hier op het forum delen.
Heb natuurlijk van te voren wel al enig onderzoek gedaan, het is idd geen auto om lange afstanden mee af te leggen.
Maar gewoon woon-werk verkeer is het ideaal (mits je dus geen lange afstanden hoeft af te leggen ).