Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had vandaag toevallig mijn eerste ervaring met de wegenwacht. Na slechts twee weken in bezit. Niets ernstigs gelukkig, maar ben wel mijn auto een dag kwijt en een volledige vrije dag weggegooid.
Die heb ik in een zeeschip zien staan.. stuk of 30 daarvan.. en ja allemaal gloedje nieuw (met folie op de motorkappen/daken en achterkleppen..) Zijn zeker zeer mooie autootjes.. Hier wat fotootjes:
oranje versie
witte versie
achterkant oranje versie
zwarte versie
er stonden 7 naast elkaar en dan stuk of 4/5 rijen (als er niet meer waren).. dus rond de 30+ auto's.
Die heb ik in een zeeschip zien staan.. stuk of 30 daarvan.. en ja allemaal gloedje nieuw (met folie op de motorkappen/daken en achterkleppen..) Zijn zeker zeer mooie autootjes.. Hier wat fotootjes: