Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nouww.. alles???
Je wilt niet als je het stuur naar boven heb staan, vol gas geven.....
[EDIT] dit is dan een voorbeeld als je er rijd met de shovel dan heb je aan de linker kant 5 cm ruimte en aan de rechte kant ook.... en dan moet je ook nog rekening met de laading houden en de opstakels met verschillende hoogtes... is niet makkelijk zo, maar zo leer je wel rijden
Vriend van me heeft precies zelfde kleur en velgen,,
Van 3.2 naar 3.3. Van enkele 6 bak naar dubbele koppeling 6 bak. screampipe > 4" uitlaat. Een dikke vette turbo en een Rally ECU
Resultaat.. Whopping 800pk aan de wielen. Over 3 maanden alles over zetten op een originele M3 GT. En ik is kijken voor een E46 M3 CSL
Heb de auto vandaag verkocht, word allemaal veel te duur.
Rij alleen maar van en naar werk ( 7km ) met dat ding.
Heb uitgerekend dat als ik dat ( net als vroeger ) weer ga fietsen ik 1700 euro per jaar bespaar alleen aan wegenbelasting, verzekering en brandstof.
Dus onderhoud/reparaties nog niet meegerekend.
En krijg van dat fietsen weer wat conditie/energie terug want ben nu nog te lui om op de bank te zitten.
Gelukkig zijn de fietsen ook niet de vervelendste om op te rijden: