• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Supra is zeker ook een mooie auto mits je voor hand geschakeld en turbo gaat.
Maar vergeet ook niet dat als je deze auto zelf wil verzekeren dat je goed moet gaan kijken want het is heel erg duur en het is ook een zware auto wat de wegenbelasting centen niet ten goede doet (bijna 1600kilo)
Verder kwa tunen... maakt weinig uit :p vermogen komt er wel uit hoor;)

Op een paar pagina's terug staat wel een foto van de auto die ik op ga halen.
De lak is niet helemaal 100% (paar puntjes uit de lak met wat roestvorming enz)en de voorbumper zit een breuk in de onder lip.(
Ik zit nog te twijfelen aan een complete respray(misschien andere kleur ook)
Motorisch moet ik nog bekijken.. wil wel naar een topmount turbo en een zijwaards inlaat systeem.

Met andere woorden Ja er gaat nog wel het een en ander mee gebeuren ;)

En een nette R34 GTR betaal je zo 30K voor.

Ik wou toen altijd inderdaad een handgeschakeld met Twin turbootjes.. :)

Verder zijn ze veel te duur voor mij om dat te verzekeren.. (dikke sport auto he..) Dus zoiezo vind ik ze al te duur.. vandaar dat ik eigenlijk van de gedachte ''ik wil een supra'' afgestapt ben.. puur door al die kosten..

Verder wou ik voornamelijk bodykit enzo doen.. Motorisch zit er al heleboel vermogen in.. dus om er meer in te doen is eigenlijk niet eens nodig..

Maarja zoals ik al zei.. ben van de gedachte afgestapt.. nu wil ik dus een audi :p Maar eerst maar is wat jaren met deze vw golfje rijden.. (volkswagen golf IV 2.0 115pktjes).. Dus voldoende voor een beginnende bestuurder :)

Verder zal ik is kijken naar die fotootjes.. :) ik zou zeggen neem een respray.. (als de lak al niet 100% is.. dan is dat het verstandigste..) en een andere bumper kan je niet regelen voor die breuk?

Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen! ;)

Breuk is niet heel ernstig ....
+ als ik een nieuwe koop dat de oude toch niet verkocht kan worden vanwege de breuk dat die ook weer in de schuur blijft liggen of weg moet donderen.. dat is ook weer zonde.
Denk dat de kosten van herstel ook wel meevalt.
Respray zit ik nog te twijfelen tussen bepaalde kleuren of dat het ik gewoon zwart laat.
Maar bij de andere kleuren komt dan ook gelijk weer de combinatie van velgen en interieur bij kijken enz.

naja reparatie kan altijd.. inprincipe is het eerst repareren.. lukt het echt echt echt niet.. dan moet je kijken voor andere alternatieven..

Zwart is altijd een mooie kleur.. maar inderdaad wat je zegt over velgen en interieur klopt ook..

ik wil zelf ook onder mijn auto zwarte velgjes leggen.. (auto is heel erg donker blauw.. bijna zwart eigenlijk :p misschien dat je het op een foto ziet.. op pagina 69 of 68..)

Paar leuke rota's eronder en gaan ;)

Ik zit zelf een beetje aan sunrise gold te denken(soort gelijke kleur aan Bumblebee in transformers) maar die is behoorlijk prijzig dachtik zo.
Fluor oranje heb ik zelf ook een aantal sprint/race scooters mee beklad :p
Mja ik weet het allemaal nog niet.
Eerst maar weer eventjes de rekening opbouwen ;)

haha naja.. je moet zelf even kijken of het juist wel bij de auto past natuurlijk ^^ want zelf weet ik niet of fluor oranje wel past.. :p

maar inderdaad.. eerst maar zorgen dat je het geld heb voor alles.. zo doe ik het ook :) alhoewel ik wel wat ''plannen'' heb.. maarja dat is normaal :)

Dat is het juist.
Vele kleuren combinaties passen vaak bij japanse drift/race/drag auto's :p
Fluor oranje met zwart is altijd mijn combinatie geweest met sprint/race scooters.
Dus op een auto zal het ook vast wel staan.
Het is maar net in hoever je gaat.
Als ik het fluor oranje ga doen dan zal ik er meer een driftlook van moeten maken.
Maar alles is nog in overweging tot ik het tijd vind dat die eens naar de spuiter zal moeten.
Zal denkik begin volgend jaar worden.
Hoop em met JAF toch kwa buitenkant klaar te hebben.

207 feline 1.6 turbo benzine, chipped 185pk's. Daarnaast een 306 1.4 voor mn meisje. Wat ik graag zou willen, pfoe.

mercedes-c63-amg-us-_460x0w.jpg

C amg, dagelijks gebruik.

Pagani-Huayra-eerste-foto-1.jpg

Voor de lulz: Pagani Huayra

Heb destijds ook gekeken naar een impreza, maar dno. Voelde me echt zon tokkie in die wagen, iedereen gaapt je aan, plus veel is afgetrapt. Meesten weten niet eens welke olie ze gebruiken, beurten die niet geregistreerd staan etcetc.

Deze 207 valt amper op, komt relatief goed vooruit en is ook nog es behoorlijk comfortabel. Alle opties aan, en veel minder kmers. Prima, vermaak me nu wel.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan