Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sta je naast een caddy, rijd ie je er finaal uit.. Best kut om te zien als je zelf in die auto rijd, maar hardstikke grappig als je het ziet wanneer iemand anders tegen een caddy scheurt
@ ediejo, het gaat mij meer bij een Audi om de zakelijke en sportieve kant in een.. (dat vind ik daarom zo prachtig aan een audi).. van mij hoeft een auto echt geen 300 te rijden op topsnelheid ofzo..
dit zou ik kiezen boven elk ander voertuig. Zelfs boven een Masarati :schaam
Range Rover Sport STORMER. OF het nou een 2,7/3.0/3.6 TDV6/8 is.. Of een benzine slurpende 5.0 V8 Supercharged :schaam zijn zulke mooie dingen....
Ja alhoewel ik hiervoor opslag verliefd was op de Masa maar die is eigenlijk een beetje een dromers auto. een te veel slurpende blok en toch een klasse hoger dan wat je normaal langs ziet rijden. etc, etc,
En we hebben een Transporter besteld 180pk dus eff daarmee rijden een tijdje en dan zullen we het overwegen om een range rover aan te schaffen xD