1. Golf 2 = 500
2. Vr6 Blok = 1500
3. Carrosserie werk = 2000
4. Betere velgen plus remmen = 2000
5. luchtfilters, koppeling, lampen enz. = 1000 +-
Tip, Golf 2 500euro, Carrosserie werk 2000? koop dan een goede MK2 waarvan blok verrot is,, maar niet niet is geschorst, kost veel geld om een auto op nieuw te laten keuren,, moet je bij rdw doen en dat kost zo veel geld en hun letten echt op ALLES..
Besteed 2000euro aan een MK2 die goed is en nog op naam staat.
Overschijven 12,50
VR6 Blok 1250/1500euro (2.8L eh) en Zonder Turbo! anders koop je geloof me,, troep/afgetrapte zooi
Turbo 2000euro, Intercooler 500, Chip 600, Motorsteunen 200, Koppelingsplaten 600, Sproeistuk 400, Uitlaat Systeem 1000, Turbo Remklauwe 300, Rem Schijven 200, en dan bereken ik dat je het er zelf in zet eh velgen 1200, Lampen 300, Overspuiten 700, Interieur"leer" 700, RDW Keuren omdat er een VR6 Blok in ligt,, PRIJSONBEKEND, DITJES EN DATJES zoals Bar Meters ect, Olie Cooler 40, Olie verversen 70(Speciale van in die goude jerrykan), Koppaking 200(garage 1500eh) anders klapt je pakking er uit bij 260pktjes of meer, Nieuwe Accu 80, Dynamo 150 (Stuk Grootere, Standaard 75, je moet 125 hebben), Thermostaat vervangen meteen 45, Buizen om je Turbo op Je blok en intercooler bevestigen 250, Riem Spanner 30, Ketting Reviesi 300, Waterpomp 300, Multiriem, bij 300PK of meer moet je je frame gaan verstevigen 1500, BLOK LATEN VLAKKEN voor de Pakking 500, Zuigers €?,
Dit moet je allemaal vervangen, of laten reviseren anders klapt dat er uit..
Ruw Schatting eh, 15000euro voor MK2 VR6 turbo
Dan ga ik er van uit dat je ALLES maar dan ook ALLES zelf doet.
Denk dat je er slordige uurtje of 80 mee bezig ben?
Garage: 80x 45uur loon = 3600
Dealer: 80x 60uur loon = 4800 (Nooit doen, naaiers)
Zit je totaal op zo een 20,000euro
zelf doen 15000
Als je Slim ben haal je voor 4k een 3.0/3.2L uitgeboorde VR6 met alles nieuw ect en bouw je die in ben je een stuk goedkoper uit