• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Dat zal ik wel eens zwart op wit willen zien :p...en trouwens, mijn vriendin had ook net dr rijbewijs, dus anders was ik binnen de kortste keren een nieuwe bumper nodig :087: maar das 2 jaar geleden...
 
Toen mijn vader in 1999 zijn eerste porsche had gekocht kon hij ook niet bij ons huis komen. Hij heeft toen een brief naar de gemeente verstuurd en diezelfde maand werden alle drempels nog verlaagd.
 
Ja zeker wel. Als je auto legaal verlaagd is en je kan niet fatsoenlijk naar je huis komen moeten ze het verlagen.

Voel jij je wel lekker ?

Dit is echt de grootste onzin die er is, ze zullen idd een hele asfaltploeg/stratenmaker huren en alles slopen en opnieuw aanleggen vanwege die 400 euro veertjes van merk B op je oude verrotte BMW :S

Als de drempel voldoet aan de CROW 172 dan is de gemeente zich zelf te dom af om dat te gaan aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Nee het klopt nog niet wat die zegt, want alle drempels worden hier naar ontworpen. Het is eigenlijk onmogelijk dat de drempels hier niet aan voldoen, aangezien je hierdoor aansprakelijk bent dus voor schade als gemeente/provincie en dat is het laatste wat ze willen.

Er worden dus geen drempels aangelegd die niet voldoen aan de CROW 172 tenzij ze op eigen terrein liggen. Als ze dus echter niet voldoen, dan mag je gaan klagen.

Kameraad van me heeft z'n carterpan beschadigd aan een drempel en daardoor de bout ervan afgereden waardoor de olie eruit kwam lopen, echter kan hij dat niet verhalen bij de gemeente ook al is die legaal verlaagd.

Buurvrouw is over een nieuw aangelegde drempel gevlogen (letterlijk) en daardoor de vooras krom gereden, maar de gemeente keert niks uit aangezien hij gewoon voldoet.
 
ik weet wel een 3 tal drempels die ze mogen verlagen in belgie.

als je bij reusel de grens overgaat richting postel (binnendoor)

dan krijg je opeens 3 drempels en er staan bordjes bij van 50.
maar je kan er echt niet overheen met 50km/h want dan rij je je hele auto aan gort :p
ben er een keer met een scooter overheen gegaan met 30km/h en vloog toch wel een stukje :p
 
ik weet wel een 3 tal drempels die ze mogen verlagen in belgie.

als je bij reusel de grens overgaat richting postel (binnendoor)

dan krijg je opeens 3 drempels en er staan bordjes bij van 50.
maar je kan er echt niet overheen met 50km/h want dan rij je je hele auto aan gort :p
ben er een keer met een scooter overheen gegaan met 30km/h en vloog toch wel een stukje :p

In België weet ik niet hoe het zit, maar in Nederland wel aangezien dat mijn studie is :p Grond, Weg en Waterbouw ;)

Het was dan ook wel in 1999, ik weet honderd prozent zeker dat het eerst wel zo was ;)

Dat is natuurlijk ook al 10 jaar geleden, maar ik denk dat ze vandaag de dag zullen zeggen dat het voor je eigen is. Het is namelijk een persoonlijke keus om zo'n lage auto te kopen en het is ook aan de fabrikant om te zorgen dat je auto nog steeds redelijk kan gebruiken :) Die willen natuurlijk ook niet alleen bezig zijn met schade repareren aan de onderplaat/uitlaat/carterpan enz enz...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan