Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 13 maart 2011 #1.764 Nieuwe album van Amon Amarth. Surtur Rising! Awesome.
The_Saviour# Deus Ex Machina 16 maart 2011 #1.767 Klassiekertje. Een van mijn eerste ontmoetingen met Hardstyle . Nieuwer toppertje.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 17 maart 2011 #1.770 Mooie mix van old school en moderne sounds.
Quadcore Low and Slow ... 19 maart 2011 #1.773 hier is de hele show , hij is echt focking amazing wat hij met zn stem en "looping" doet
Calimero Banned 19 maart 2011 #1.774 Ik vond die 1:38 al teveel dus hier ga ik niet op klikken ... Mede omdat er niks nieuws onder de zon is : In 1988 deed Bobby al alles met de mond bij dit nr. Hier nog eentje, met alleen een microfoon :
Ik vond die 1:38 al teveel dus hier ga ik niet op klikken ... Mede omdat er niks nieuws onder de zon is : In 1988 deed Bobby al alles met de mond bij dit nr. Hier nog eentje, met alleen een microfoon :
Calimero Banned 19 maart 2011 #1.776 Klopt, de ene is vernieuwend, de ander is een aapje wat het kunstje afgekeken heeft
Oli4v Active member 21 maart 2011 #1.780 oud, maar ben eigenlijk op zoek naar een ander nummer uit dezelfde periode, gaat zo met een gitaar van pa dada dadadada; pada pa dada ... maar 'k vind het nr niet ...
oud, maar ben eigenlijk op zoek naar een ander nummer uit dezelfde periode, gaat zo met een gitaar van pa dada dadadada; pada pa dada ... maar 'k vind het nr niet ...