Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fris houdt zich al sinds ongeveer 1990 bezig met luisteren diverse elektronische muziek.
Van die Ed Rush & Optical deed me een beetje terugdenken aan de paar weekjes dat ik een jaar of tien geleden in Berlijn vertoeft heb. Met wat insider Duitsers toen diverse dnb parties meegemaakt in kraakpanden in het oosten van Berlijn.
Wat dnb betreft of hoe het tegenwoordig genoemd wordt, zijn de donkere, tragere, slepende, ijzerfrisse deuntjes nog steeds mijn favoriete:
maar eigenlijk is alle muziek mooi. :icon_eek::040: Alhoewel donkere of schemerige kelder@underground elektronische muziek altijd mijn voorkeur blijft houden.
Toppie, laatste jaar is het hier ook alleen maar elektronische muziek of het scheelt niet veel, alhoewel ik naar bijna alles luistern, enkel typische overcommerciële radiomuziek, veel hiphop en slagers en jump enzo niet pruimbaar noem .
Maar idd underground DnB of industrial muziek is altijd wel te pruimen