Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Sw333t I Love my NUC 28 maart 2012 #2.503 ff lekker wakker worden: Die eerste zit wel een heel erg heerlijke diepe kick in :love. Deze klinkt ook wel lekker: Laatst bewerkt: 28 maart 2012
ff lekker wakker worden: Die eerste zit wel een heel erg heerlijke diepe kick in :love. Deze klinkt ook wel lekker:
E enthernal underwater 30 maart 2012 #2.508 Da's toch al erg genoeg als je 't mij vraagt Veel sterkte
Luculenus New member 31 maart 2012 #2.511 Iets zachters! Ik ben fan van Techno/trance/rap maar zoiets als dit kan ik ook zeker waarderen. Zeer zeer mooi:
Iets zachters! Ik ben fan van Techno/trance/rap maar zoiets als dit kan ik ook zeker waarderen. Zeer zeer mooi:
Thierry perfectly imperfect 1 april 2012 #2.512 was weer ff oude herinderingen aan het ophalen Ja dit was vroeger stoer!!
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 1 april 2012 #2.513 @ Thierry Vind het nog steeds wel badass.
z999 New member 2 april 2012 #2.515 Ik hou totaal niet van dubstep, maar doordat ik door de bbc live lounge vids bladerde kwam ik deze tegen. Best grappig denks
Ik hou totaal niet van dubstep, maar doordat ik door de bbc live lounge vids bladerde kwam ik deze tegen. Best grappig denks