Welk nummer luister je atm? (Muziek)
Deathchant New member 6 december 2011 #2.323 Dit blijft toch ook echt zo'n uberdikke plaat: (tot 1:20 skippen ongeveer)
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 6 december 2011 #2.324 Nieuwe album van Nightwish. Kan er mee door.
M marksw Member 6 december 2011 #2.325 Das Experiment zei: Nieuwe album van Nightwish. Kan er mee door. Klik om te vergroten... heb het complete album hier vind zelf dat er nummers bij zitten die er niet echt bij passen
Das Experiment zei: Nieuwe album van Nightwish. Kan er mee door. Klik om te vergroten... heb het complete album hier vind zelf dat er nummers bij zitten die er niet echt bij passen
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 6 december 2011 #2.326 Slow, Love, Slow.. nummer 4 is daar een goed voorbeeld van.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 6 december 2011 #2.328 Komt ook omdat dit de soundtrack is van de motion picture die in 2012 komt. Denk dat dan alles beter op zijn plaats valt.
Komt ook omdat dit de soundtrack is van de motion picture die in 2012 komt. Denk dat dan alles beter op zijn plaats valt.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 7 december 2011 #2.333 animal baars zei: Vanochtend een (voor mij) nieuw bandje ontdekt. Klik om te vergroten... Dan vind je dit denk ik ook wel wat. (grote kans dat je het al kent)
animal baars zei: Vanochtend een (voor mij) nieuw bandje ontdekt. Klik om te vergroten... Dan vind je dit denk ik ook wel wat. (grote kans dat je het al kent)
B Bas Beunhaas 7 december 2011 #2.334 Verder gegaan met hardstyle stukkie omnomnom by bas27 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Verder gegaan met hardstyle stukkie omnomnom by bas27 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
C chiefChubby New member 10 december 2011 #2.338 En alles van GoingQuantum.. Favoriete: Maar mijn iTunes geeft aan dat ik deze het meest heb afgespeeld Thats my music
En alles van GoingQuantum.. Favoriete: Maar mijn iTunes geeft aan dat ik deze het meest heb afgespeeld Thats my music