Fryslanboy Jacco 23 juni 2011 #2.021 En de rest van de Foo Fighters, maar deze een van de meest gedraaide En deze vindt ik ook wel chill :044:
En de rest van de Foo Fighters, maar deze een van de meest gedraaide En deze vindt ik ook wel chill :044:
Jason Moderator Forumleiding 24 juni 2011 #2.022 Freddy zei: Ik luister de laatste tijd naar Klassiek muziek, Mozart, Bach, Beethoven, Vivaldi etc. Erg mooi Een van de bekendere: Klik om te vergroten... Deze vind ik ook wel goed/erg mooi, beetje aan de droevige kant
Freddy zei: Ik luister de laatste tijd naar Klassiek muziek, Mozart, Bach, Beethoven, Vivaldi etc. Erg mooi Een van de bekendere: Klik om te vergroten... Deze vind ik ook wel goed/erg mooi, beetje aan de droevige kant
Freddy Administrator Forumleiding 24 juni 2011 #2.023 Die is idd erg mooi! Je hebt daar ook tegenwoordig vele covers van, eerste versie van dit stuk heb ik in Happy Hardcore gehoord
Die is idd erg mooi! Je hebt daar ook tegenwoordig vele covers van, eerste versie van dit stuk heb ik in Happy Hardcore gehoord
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 25 juni 2011 #2.026 Ik hoorde 'm gisteren al bij Jeroen Nieuwenhuize op 538 en dacht ook van OMG!
Sw333t I Love my NUC 27 juni 2011 #2.028 Vandaag gebruikt voor een filmpje in mn CleanLi buildlog, maar toch is het wel een lekkere remix: Moet bij die laatste altijd denken aan de film You Got Served .
Vandaag gebruikt voor een filmpje in mn CleanLi buildlog, maar toch is het wel een lekkere remix: Moet bij die laatste altijd denken aan de film You Got Served .
sir serial Republic of Gamers 2 juli 2011 #2.033 Ik zet um net op en hij blijft gwoon fucking geniaal! wie kent um niet
ShadowBumble New member 2 juli 2011 #2.034 Voor iedere aap die zegt dat een klassiek orkest ouderwets en zonde van je tijd is :
The_Saviour# Deus Ex Machina 2 juli 2011 #2.037 Liveset van mijn collega @ Karwei ... F*kkin vet! :3 http://www.djdemian.nl/index.php?op...han-8-hardstationfm&catid=3:livesets&Itemid=3
Liveset van mijn collega @ Karwei ... F*kkin vet! :3 http://www.djdemian.nl/index.php?op...han-8-hardstationfm&catid=3:livesets&Itemid=3
k.3nny Oldscool. 3 juli 2011 #2.039 Hmm ik zou er normaal naartoe zijn gegaan, maar kaarten waren in een klein uurtje uitverkocht !
Freddy Administrator Forumleiding 3 juli 2011 #2.040 Quadcore zei: wat een ziekelijk brute show zeg Klik om te vergroten... Woooww dat ziet er echt bruuut uit ja!!! Vet deuntje ook, damn super vet, krijg er beetje kippevel van En hiervan ook, maar dan op een minder positieve manier, de officiële clip van Brit Dekker:
Quadcore zei: wat een ziekelijk brute show zeg Klik om te vergroten... Woooww dat ziet er echt bruuut uit ja!!! Vet deuntje ook, damn super vet, krijg er beetje kippevel van En hiervan ook, maar dan op een minder positieve manier, de officiële clip van Brit Dekker: