Vannos
upgrading.......
gZoals sommige wel wat hadden gehoord dat ik mijn kast weg zou doen + inhoud. Is bij deze ook weg. Heb hem weg gedaan omdat ik het zonde vind om er weer dingen in te gaan veranderen. Vond hem zo goed zoals hij was heb hem ook naar the party megenomen, en een tal van mensen kwamen foto,s maken of kijken en wat vragen , Dus niks meer aan doen.
Toch werd het eentonig en ging ik opzoek naar een dikke laptop maar die kosten ook al gouw veeel geld :wehe.
ik deed me collega van het werk een voorstel om hem van mij over tekopen.
kwamen uit eindelijk tot het idee dat ik zijn oude pc dan overzou nemen en hij mij nog een bijbetaling zou doen van 9 x 100 Sins vandaag is de pc helemaal van hem, en de rest voor mij.
Heb gekocht : Asus N90SC Notebook 18,4 inch
met de volgende specs:
Windows 7 Home Premium
Intel Dual-Core T4400 2.20ghz
4 GB DDRII 800
500GB SATA HDD 5400 rpm
18,4” FullHD Widescreen
NVIDIA GEFORCE GT 220M 1gb
Webcam 1,3 Megapixel
Wlan 802.11N
DL DVD+RW
2 jaar garantie
heeft vga en HDMI aansluiting
hier wat foto,s
Ben er wel heel blij mee heb er ook een laptop tas bijgekocht, Was totaal €870 kwijt
PC die ik dan ook nog geruild heb.
Daar zit in:
Intel core to Quad Q6600
Asus P5E3
8800GTX
8gb Dominators
500W voeding
2x 320gb seagate,s
1x 250gb Western digital
Draait niet verkeerd moet ik zeggen :
piccs
En nog wat leuks,
pc staat ook uit nu, die temps krijg ik met het installeren van winrar al haha, heb al een koeler bij Freddy besteld maar gls heeft het weer niet naar de buren gebracht terwijl ik een briefje opgehangen had, Dan ga ik morgen naar het gls depot om het pakketje en anders haal ik een nieuw in de stad .
Okee dit was het :098:
Laatst bewerkt: