• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Wedstrijd] Marshall Minor Earphones

Nice mystiqu.

Xel7.png


Ik ben dus wel van de kleurtjes :D.
 
Sorry heren, moest laat doorwerken haha

Maar na lang dubben is mijn keuze gevallen op Octo!

20zbvyf.png


Super gefeliciteerd voor het maken van een mooi logo en natuurlijk met jouw prijs (kan je mij jouw adresgegevens e-mailen).

Maar ook iedereen die niet heeft gewonnen hartstikke bedankt voor jullie mooie inzendingen, tijd en genomen moeite! Tot de volgende contest!


Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
 
Octo gefeliciteerd.
Niet om het een of het ander maar ik vond de inzending van vincero, deze:
4116d1327663912t-wedstrijd-marshall-minor-earphones-xeldes.jpg

Veel geschikter als een zakelijk logo, maar dat is alleen maar mijn mening :p

Of geheel onpartijdig en objectief gekeken was die van mij ook lang niet slecht, qua logo en sitelogo dan :p (je had toch wel door dat die linken en rechter apart waren?)
 
gekeken naar wat xel als huidige replacement pagina gebruikt leek mij dat hij opzoek is naar een web 2.0 stijl logo (dat heb ik dan ook proberen in te vullen als dus danig)

het klopt dat vincero's logo erg zakelijk is helmaal met je eens. Maar meestal zijn web devers mensen die graag wat sierlijkers (web 2.0) willen in plaats van heel strak.

maar dat is de observatie die ik maak in en rond mijn school en bij een vriend die grafisch designer is :p
 
Octo omschrijft juist hetgeen wat er in mijn hoofd speelde. Het logo van Vincero is absoluut ook erg mooi, maar wellicht voor een bedrijfstak a Xelation Finance.

Vandaar dat mijn keuze om Octo is gevallen, het is zakelijk maar ook fris en bijtijds.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan