• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Website updates

Freddy

Administrator
Forumleiding
Beste bezoeker,


Vandaag hebben we enkele updates gedaan op onze website.

Zo is er een banner systeem geïnstalleerd. Op elke pagina boven het hoofdinhoud, worden er nu banners weergegeven. We zullen banners plaatsen van onze partners en banners voor onze acties en etc.
Heeft u banner tip? Laat het ons weten!


Verder hebben we onze "nieuwe producten pagina" uitgebreid (zie de knop in het menu balk "nieuwe producten"). Er worden nu 20 nieuwe producten per pagina weergegeven, tot 5 pagina's. Zo kunt u makkelijk volgen welke nieuwe producten wij in onze assortiment hebben genomen.
Heeft u een tip voor een nieuw product? Laat het ons weten!


We proberen het shoppen in onze webwinkel zo makkelijk mogelijk te maken! Als u een tip voor ons heeft, horen wij het graag. De klant weet immers het beste wat hij of zij wilt!



Met vriendelijke groet,


HighFlow.nl
 
als je naar een externe pagina linkt, laat hem dan openen in een nieuw venster, zodat je eigen shop gewoon geopend blijft. wel zo makkelijk als je na het lezen van de externe pagina's alsnog snel het product kan bestellen.
 
Ja daar kwam ik pas laatst ook achter.

Dat laat ik nog doen.

Zal wel een tijdje duren voordat alle links gefixed zijn, want het zeker 300+ producten :S
 
Ow dat hoort zo :)

Die laat de laatste 100 nieuwe producten zien, verspreid over 5 pagina's.

Met de nieuwste bovenaan.


Per category zie je ook de nieuwste producten in die categorie.
Die zie je als je op de categorie klikt.
 
Sinds vandaag ook "live voorraad indicatie" per product.

Scheelt weer telefoontjes en mailtjes of producten op voorraad zijn :)

Als die niet op voorraad zijn, is de verwachte datum dat die weer op voorraad is vermeld.
Of als het een niet al te populair product is, houden we die niet zelf op voorraad.
Die bestellen we als de klant het bij ons besteld. De verwachte levertijd voor de klant staat er dan bij vermeldt (gemiddeld 3-4 werkdagen).

Zo wordt het internetshoppen weer iets gemakkelijker :)
 
Facturen zijn nu ook op te halen in PDF formaat.
Dat doe je door in te loggen op de webshop.
Naar "bestellingen" onder "mijn account".
Klik op bestelling naar wens.
En dan rechtsboven zie je "print als html" en "print als pdf".

Deze functie is toegevoegd, omdat sommige mensen problemen hebben met het uitprinten van facturen in HTML formaat.


Update:
Domeinnamen toegevoegd:
www.waterkoelingshop.be
www.waterkoelingshop.nl
www.watercoolingshop.be
www.watercoolingshop.nl
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is de bouw van twee nieuwe functies voltooid en geïmplementeerd in onze webshop!



Kopieer producten in winkelwagen naar wenslijst:
Veel klanten hebben hierom gevraagd. Bezoekers voegen vaak producten toe aan de winkelwagen, maar besluit het later te kopen. De optie was er nog niet om de producten in de winkelwagen te kopiëren naar de wenslijst. Men moest in de shop de producten weer apart toevoegen aan de wenslijst. Dit is erg omslachtig.

Maar vanaf vandaag is het mogelijk om producten in uw winkelwagen te selecteren en de selectie te kopiëren naar uw wenslijst! (alleen zichtbaar als u bent ingelogd).

Hoe werkt het?
In uw winkelwagen ziet u links van elk product een selectievakje. Selecteer de producten die u aan uw wenslijst wilt toevoegen. Helemaal onderaan vindt u de knop "KOPIEER SELECTIE NAAR WENSLIJST". Als u daarop klikt, zal alle geselecteerde producten worden toegevoegd aan uw wenslijst.



Blok met willekeurige reviews en overzichtlijst van alle reviews:
Wij vinden reviews van producten (en onze shop) erg belangrijk. Het helpt immers nieuwe kopers met het maken van hun keuze. We hadden al de functie dat klanten hun review konden plaatsen over een product in onze webshop. Om deze functie beter te laten opvallen, hebben we een blok gemaakt aan de linker kant. Dit blok laat willekeurige review zien die geplaatst is. Als u erop klikt, gaat u direct naar de volledige review van dat product.

Tevens hebben we nu een pagina, met een overzicht van alle geplaatste product reviews. De link daarvoor vind u rechtsonder het review blok, of klik hier.



Review actie! Win elke maand €25,-!
Elke maand verloten wij een tegoedcoupon van 25 euro onder de ingezonden reviews.
Voor meer info, klik op de volgende link:
http://www.highflow.nl/reviewactie
De winnaar van de maand Juli 2008 is Paul de Graaf!
 
WYSIWYG / Tekst editor bij tekstvakken:
U kunt nu bij het invullen van een review of een contactformulier gebruik maken van een WYSIWYG / Tekst editor! Maak woorden dikgedrukt, onderstreept, alinea's, etc. Zo kunt u nog gemakkelijker en beter uw review schrijven of contact met ons opnemen.
 
Categorieën zijn nu klikbaar.
Als je erop klikt, komen de links voor de subcategorieën eronder.

Dit ipv "popup" menu's.

Vinden jullie dit fijner of moeten we het weer met de "popup menu's" doen?
 
Kan het ook zo zijn dat de site niet telkens moet laden als je ergens op klikt? Dat je eerst dat keuze menu links krijgt te zien en dan pas naar een pagina gaat? Bijv. door alleen op het pijltje te hoeven klikken?

Anders zou ik graag toch de oude terug willen zien, dan hoeft men minder lang te wachten :p
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt.
Het voordeel hiervan is, is dat de submenu's aan de linkerkant blijven staan.
Je hoeft dan niet weer telkens met je muis over de categorie gaan om naar een ander subcategorie te gaan.

Alle meningen / tips / suggesties zijn welkom! :)
 
Ik blijf denk ik gewoon de pop-ups gebruiken, dan ben je er sneller, je hoeft dan maar 1x een pagina te laden ipv 3x, ik houd het bij de pop-ups maar ik vind het wel mooi dat hier aan gedacht wordt, goed zo Freddy, het is weer een uitbreiding.
 
Shoutbox komt binnenkort weer terug, nog eventjes geduld :)
Als webshop geoptimaliseerd is qua laadtijden en het forum geupdate is naar de laatste versie + optimalisaties dan gaat shoutbox weer terug!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan