U Unknown hallo 19 januari 2009 #21 zit je nog op dezelfde server als vorige keer, of heb je al andere server nu ?
Freddy Administrator Forumleiding 19 januari 2009 #22 Het draait nog op de "oude". We optimaliseren de scripting achter de webshop, waardoor het minder server belastend wordt. De webhost kijkt dan of we het in het huidige hosting pakket kunnen laten houden.
Het draait nog op de "oude". We optimaliseren de scripting achter de webshop, waardoor het minder server belastend wordt. De webhost kijkt dan of we het in het huidige hosting pakket kunnen laten houden.
RRPhantom HighFlow Moderator 21 januari 2009 #23 Er staat een fout in de shop, in de categorie CPU Coolers staat er HTCP ipv HTPC.
Freddy Administrator Forumleiding 21 januari 2009 #24 lol, pas na een jaar merkt iemand het op Thanks, gelijk gecorrigeerd!
Caveman Junior Member 13 maart 2009 #25 Als in na het inloggen in de shop mijn ie explorer afsluit en weer open moet ik iedere keer mijn gegevens invoeren. Zelfs als ik onthoud mij aanvink??
Als in na het inloggen in de shop mijn ie explorer afsluit en weer open moet ik iedere keer mijn gegevens invoeren. Zelfs als ik onthoud mij aanvink??
Johnny Moderator Forumleiding 13 maart 2009 #26 Heb ik ook, probeer voor de gein eens op de header te klikken bovenin Dan hoef ik iig niet meer in te loggen heel apart, werkt wel
Heb ik ook, probeer voor de gein eens op de header te klikken bovenin Dan hoef ik iig niet meer in te loggen heel apart, werkt wel