Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Thx buurmanmaar krijg ik dan niet een enorme wirwar van slangen?..dat wou ik ook een beetje voorkomen nmlen rad 1 is dus al te klein/dun voor de build? (weet niet hoeveel ruimte ik ook prezies heb onderin voor grotere of dikkere rad)er zitten 3 fans onderin ik dacht van 180 mm daar kunnen er 2 van uit (3e blijft koeling voor de schijven) dus 2x 180 is 360 plus een beetje van de ruimte achter de fans van ongeveer 20mm maar dan kan ik de pomp daar niet meer kwijt (en hd brackets zitten vol allemaal)EDIT 1 :hier een klein voorbeeldje van mijn idee..alleen waar laat ik de pomp Finished: Silverstone RV02 Watercooling Mod: The Raven Project **Finished** - Overclock.net - Overclocking.netEDIT 2 :En tijdelijk alleen gpu en cpu?...zodat ik meer tijd heb om een dikke 240 te zoeken (ben ook een beetje door het geld heen op het moment )
Thx buurman
maar krijg ik dan niet een enorme wirwar van slangen?..dat wou ik ook een beetje voorkomen nml
en rad 1 is dus al te klein/dun voor de build? (weet niet hoeveel ruimte ik ook prezies heb onderin voor grotere of dikkere rad)
er zitten 3 fans onderin ik dacht van 180 mm daar kunnen er 2 van uit (3e blijft koeling voor de schijven) dus 2x 180 is 360 plus een beetje van de ruimte achter de fans van ongeveer 20mm maar dan kan ik de pomp daar niet meer kwijt (en hd brackets zitten vol allemaal)
EDIT 1 :hier een klein voorbeeldje van mijn idee..alleen waar laat ik de pomp
Finished: Silverstone RV02 Watercooling Mod: The Raven Project **Finished** - Overclock.net - Overclocking.net
EDIT 2 :En tijdelijk alleen gpu en cpu?...zodat ik meer tijd heb om een dikke 240 te zoeken (ben ook een beetje door het geld heen op het moment )