• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC Log: Liquid P182

danku allen

@Foxdelta-mods, dat mesh is gewoon ac-ryan zwarte mesh met kleine gaatjes, komt van bij Eddy, maar vermoed dat Freddy dat ook wel heeft :)

@Dennis, jup er zitten al heel wat uren in hoor, heb mezelf ook even wat "rust" gegund en naar pukkelpop geweest met vrienden, alhoewel rust, afgelopen nacht 30min geslapen, dan inpakken en wegwezen, ook een paar katers en een heleboel gekheid op een stokje later gaan we toch proberen alles van het water af te hebben tegen half september ..., 'k ga dan nog wel eens een 24-pin atx verlengkabel sleeven :)

Update 24 augustus 2009 - Special K

Deze keer een update waar niet echt veel gebeurd is, maar toch 'n beetje, beginnen doen we deze keer met wat candyshots :).

2agql3q.jpg

Beginnen doen we deze keer met een overzichtje !

16jr6e0.jpg

Om vervolgens onze blik te werpen op de crossfire setup !

kf1oua.jpg

En dan het zijpaneel er weer op te zetten ^^.

160u6he.jpg

Even binnenwippen en een blik op het cpublock werpen (miss dat ik nog eens de koperen top bestel, die gaat denk ik nog mooi staan tussen al die mips zooi die ik deze week ga orderen :)).

33xcugw.jpg

Basement of Jewelry !

Dan was het tijd voor ACTIE, waarom, haha, omdat het veels te warm werd in de kelder, de lucht kon er niet goed weg en ik zou baggertemps gaan krijgen ip m'n moboloop.

20foyaf.jpg

Dus darom de volgende slijpactie, picture by Jownaz ^^

9kv91c.jpg

Even een gat in m'n schoen slijpen denken julie? ^^

sqi53n.jpg

Dat dacht je maar ^^ ...

14t4owh.jpg

Blowhole done

rs5vmo.jpg

Klaar, enkel nog eens de isolatietape mooier doen, want nu is het er precies maar wat tegenaan gegooid :p.

Zo dat was het, nu is het op naar de bestelling met NICKEL MIPS GOODIES !

Oli4v Zeer mooie build even alles doorgenomen is nogal wat werk en geld in gaan zitten :D maar wij snappen dat natuurlijk :p Ik vind alleen het zeipaneel minder ik had je plexi glas iets groter gesneden en met pop nageltjes vast gezet ziet er net iets netter uit maar voorals nog keep up the good work :D

thx donker visje :)

Update 5 September 2009 - Cleaning & Preparation

Een update weliswaar, waarom? Wel omdat dinsdag een pakketje van Eddy aankomt met mijn moboblokjes, daarom heb ik ook al m'n mobo enzo uitgebouwd, om de stock heatsink eraf te doen en tevens ook mijn oudste fullcoverwaterblock een beurt met ketchup te geven.
Verder moeten er nog wat kleine modificaties aan de case gebeuren (doe ik dan morgen), zodat ik tegen zo weinig mogelijk installatieproblemen aanloop.

Fototijd, sommigen zijn wel van slechte kwaliteit, camera stond op 'n verkeerde setting.

28jxkkw.jpg

o5aoly.jpg

21e6vpx.jpg

Vuil ...

6te53k.jpg

acq1wy.jpg

Leeg

r6y5uv.jpg

Cleaning

333z5gm.jpg

Smakelijk!

r91xer.jpg

Done

29xbs75.jpg

oianbt.jpg

Badje in demi water zodat het kraantjes water er kan afgespoeld worden.

ifbhmo.jpg

MOBO !

fn70bc.jpg

Na wat prutsen...

zvu8f4.jpg

Vuile pastazooi weg, proper, dinsdag de mips@blokjes erop en dan weer proberen alles erin te proppen ^^.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
C LOG custom backplates gtx570 glh Gainward Cases en Modding 10
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
M router log Algemene Discussies 3
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Radak radak's log Gallery & Build Logs 22
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
M marksw log Gallery & Build Logs 21
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
DaGreatRV 1e waterkoeling [log] Gallery & Build Logs 46
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
Oli4v Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101) Gallery & Build Logs 49
damunk damunks mini log Gallery & Build Logs 16
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan