Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In iedere geval staat de pc al meer dan 1 jaar open zonder problemen
zins gister ineens dit probleem heb toen de kast gesloten met het zelfde resultaat
Dan blijf ik bij mijn eerste optie: Controleer je geheugen, alle repen eruit en dan 1 voor 1 testen met Memtest (link in eerste post). Controleer ook alle bekabeling in je PC, dus desnoods alle stekkers/pluggen loshalen->inspecteren en terug zetten. Aangezien je dus al een tijd met open kast gedraaid hebt, hoe is het met de stof binnen de kast aangezien teveel ophoping van stof zelfs kortsluiting kan veroorzaken.
Ik had van de week een 'klant' waarvan de PC ook vastliep. Was de IDE kabel kapot gegaan waardoor de pinnen niet goed geklemd waren. Bij diezelfde klant ook een keer de DVD drive die niet meer werkte, zat de stroomstekker niet goed vast. Wil eigenlijk niet weten hoe hij de kast behandeld